1. I trymestr ciąży

    1. 1
    2. 2
    3. 3
    4. 4
    5. 5
    6. 6
    7. 7
    8. 8
    9. 9
    10. 10
    11. 11
    12. 12
    13. 13
    14. 14
  2. II trymestr ciąży

    1. 15
    2. 16
    3. 17
    4. 18
    5. 19
    6. 20
    7. 21
    8. 22
    9. 23
    10. 24
    11. 25
    12. 26
    13. 27
  3. III trymestr ciąży

    1. 28
    2. 29
    3. 30
    4. 31
    5. 32
    6. 33
    7. 34
    8. 35
    9. 36
    10. 37
    11. 38
    12. 39
    13. 40
  4. I rok życia

    1. 1
    2. 2
    3. 3
    4. 4
    5. 5
    6. 6
    7. 7
    8. 8
    9. 9
    10. 10
    11. 11
    12. 12
    13. 13
    14. 14
    15. 15
    16. 16
    17. 17
    18. 18
    19. 19
    20. 20
    21. 21
    22. 22
    23. 23
    24. 24
    25. 25
    26. 26
    27. 27
    28. 28
    29. 29
    30. 30
    31. 31
    32. 32
    33. 33
    34. 34
    35. 35
    36. 36
    37. 37
    38. 38
    39. 39
    40. 40
    41. 41
    42. 42
    43. 43
    44. 44
    45. 45
    46. 46
    47. 47
    48. 48
    49. 49
    50. 50
    51. 51
    52. 52

Podaj: planowaną datę porodu lub datę urodzin dziecka

Kuchnia - najnowsze artykuły

  • Jak urozmaicać posiłki dziecka? Sposoby mam

    Jak urozmaicać posiłki dziecka? Sposoby mam

    Rodzice z całego świata każdego dnia mierzą się z wyzwaniem dostarczania dzieciom w diecie wymaganych ilości witamin, mikro- i makroelementów. W naturze maluchów leży zamiłowanie do smaków, które już znają i są dla nich łatwe, więc sztuka polega na tym, aby zachęcać dzieci do próbowania nowych potraw, a niekiedy sytuacja wymaga, by przemycić w nich składniki, za którymi mniej przepadają. Zapytaliśmy mamy, jakie metody stosują na wzbogacenie diet ich dzieci w witaminy?

    Materiał promocyjny
  • Żywienie najmłodszych w duchu "eko" pod lupą dietetyka

    Żywienie najmłodszych w duchu "eko" pod lupą dietetyka

    Rodzice coraz chętniej sięgają dla swoich dzieci po produkty, których składniki pochodzą ze zrównoważonych upraw i hodowli ekologicznych. Ma to duży związek z rosnącą świadomością, która dotyczy wpływu podejmowanych decyzji żywieniowych na środowisko naturalne. Na najbardziej nurtujące pytania dotyczące żywienia najmłodszych produktami ekologicznymi odpowiada ekspert dr Hanna Stolińska, dietetyk kliniczny.

    rozmowa z dr Hanną Stolińską
  • Cynk i witamina C dla dzieci. Czy warto je suplementować?

    Cynk i witamina C dla dzieci. Czy warto je suplementować?

    Cynk jest bardzo ważnym mikroelementem dla dzieci. Odpowiada m.in. za właściwy poziom odporności. Zbilansowana dieta jest w stanie zapewnić odpowiednią ilość cynku w naszym organizmie. Czy zatem nie trzeba go sumplementować? A jak sprawa wygląda z witaminą C dla dzieci?

    M. Wołoszyn
  • Joanna Krupa ogłosiła, że jej córka będzie wegetarianką. Dietetyczka wyjaśnia, czy diety bezmięsne są bezpieczne dla dzieci
  • Tran, olej o wyjątkowych właściwościach. Kto go potrzebuje?

    Tran, olej o wyjątkowych właściwościach. Kto go potrzebuje?

    Tran niegdyś był podawany dzieciom jako obowiązkowy suplement w przedszkolu, teraz już nie praktykuje się takich metod. Czy zatem powinniśmy podawać go dziecku samodzielnie? Zobaczmy czy jest on nam potrzebny i jakie właściwości posiada.

    Ewelina Zaranek
  • Imbir - właściwości lecznicze, zastosowanie, przeciwskazania

    Imbir - właściwości lecznicze, zastosowanie, przeciwskazania

    Niepozornie wygląda i niewiele kosztuje, a przynosi tak wiele korzyści. Pomaga w przeziębieniu, łagodzi bóle menstruacyjne, migreny, poprawia krążenie, likwiduje mdłości, odchudza. Dowiedzcie się więcej na temat tego, dlaczego warto włączyć imbir do codziennego menu.

    DD/ JP
  • Gluten jest szkodliwy? Czy warto wprowadzić dietę gluten free

    Gluten jest szkodliwy? Czy warto wprowadzić dietę gluten free

    O glutenie w ciągu ostatnich kilku lat zrobiło się naprawdę głośno. Dziś nie mówimy o nim wyłącznie wtedy, gdy myślimy o celiakii. Pojawia się on także w kontekście mody na dietę bezglutenową, czyli dietę gluten free, która ma pomóc pozbyć się alergii na gluten. Co to jest gluten i jak wpływa na organizm? Jak rozpoznać uczulenie na gluten? I czy gluten może być w diecie niemowlaka? Odpowiadamy.

    mzb
  • Słodzik i jego najpopularniejsze odmiany

    Słodzik i jego najpopularniejsze odmiany

    Słodzik jest alternatywą dla tradycyjnego cukru. Jakie są rodzaje słodzików, które z nich są polecane kobietom w ciąży, a które są szkodliwe dla zdrowia?

    DD
  • Szybkie śniadanie: kilka dobrych pomysłów na pożywny posiłek

    Szybkie śniadanie: kilka dobrych pomysłów na pożywny posiłek

    Szybkie śniadanie to inwestycja w dobry dzień: energię do działania i świetny nastrój. Kluczem do sukcesu jest pomysł na danie oraz jego niekłopotliwa realizacja. Warto przy tym pamiętać, że pierwszy posiłek w ciągu dnia musi być pożywny i wartościowy. Ważne jest także, by przygotowywanie nie było czasochłonne. Zobacz kilka prostych pomysłów na smaczne i szybkie śniadanie.

    mb
  • Krwawnik pospolity - czym jest, jak wygląda, jakie są jego właściwości
  • Błonnik witalny - co to jest, jakie ma właściwości i jak go stosować?

    Błonnik witalny - co to jest, jakie ma właściwości i jak go stosować?

    Błonnik witalny ma wiele zalet - oczyszcza, wspomaga perystaltykę jelit, daje uczucie nasycenia, ułatwia odchudzanie, nawilża skórę, a nawet poprawia nastrój i ułatwia koncentrację. Trzeba go jednak spożywać zgodnie z zalecaną dawką. Jakie ma jeszcze właściwości i jak go stosować, by pomóc a nie zaszkodzić swojemu organizmowi?

    DD
  • Ser pleśniowy - czy jest zdrowy? Kto nie powinien go jeść?

    Ser pleśniowy - czy jest zdrowy? Kto nie powinien go jeść?

    Ser pleśniowy kojarzy się z Francją, choć jest wytwarzany także w innych regionach. Ma charakterystyczny smak, wygląd i zapach, przez co nie każdy jest jego sympatykiem. Niemniej ser pleśniowy ma rzesze fanów. Czy ser pleśniowy można jeść w ciąży?

    mb
  • Nasiona chia - poznaj ich lecznicze właściwości
  • Herbata z pokrzywy - na co pomaga? Jak ją zrobić?

    Herbata z pokrzywy - na co pomaga? Jak ją zrobić?

    Herbata z pokrzywy pomaga na wiele dolegliwości. Warto po nią sięgać, ponieważ wzmacnia, oczyszcza i regeneruje organizm. Jej regularnie picie może przynieść wiele korzyści zarówno dla zdrowia, jak i dla urody. Jak zrobić herbatę z pokrzywy? Na co pomoże? Jakie są cudowne właściwości pokrzywy?

    mb
  • Fruktoza - dlaczego trzeba na nią uważać?

    Fruktoza - dlaczego trzeba na nią uważać?

    Fruktoza to cukier prosty, który występuje w miodzie i owocach. Wydawać by się mogło, że tak naturalny składnik pożywienia nie może szkodzić. Niestety tak nie jest. Na fruktozę muszą uważać nie tylko osoby, które zmagają się z alergią bądź nietolerancją cukru owocowego. Szkodzi również jej nadmiar, o co nie jest trudno - fruktoza jest szeroko stosowana w przemyśle spożywczym. Co warto wiedzieć o fruktozie?

    mb
  • Dodatki do żywności - które "E" ą szkodliwe dla zdrowia?

    Dodatki do żywności - które "E" ą szkodliwe dla zdrowia?

    Dodatki do żywności to w większości przypadków substancje konserwujące, mające na celu zwiększenie trwałości produktów spożywczych i polepszacze smaku. Część z nich jest pochodzenia naturalnego, a część stanowią substancje chemiczne. Które z nich są bezpieczne, a które szkodliwe?

    DD
  • W jej wydaniu nawet zwykły ryż z truskawkami wygląda niebanalnie. "Każdy pretekst do tego, by wywołać na czyjejś twarzy uśmiech, wart jest zachodu"
  • Przekąski na urodziny dziecka - 10 najlepszych pomysłów
  • Aktualny schemat żywienia niemowląt. Rozszerzanie diety

    Aktualny schemat żywienia niemowląt. Rozszerzanie diety

    Aktualny schemat żywienia niemowląt oraz rozszerzanie diety opierają się na wytycznych Polskiego Towarzystwa Gastroenterologii, Hepatologii i Żywienia Dzieci. Dzięki nim wiadomo, o jakie produkty należy rozszerzać dietę dziecka, a i kiedy zacząć wprowadzanie nowych smaków. Aktualny schemat żywienia niemowląt zaleca rozpoczęcie rozszerzania diety po ukończeniu 17. tygodnia życia dziecka, ale nie później niż w 26. tygodniu życia. Okazuje się, że jest elastyczny nie tylko w tej kwestii.

    mb
  • Tłuszcze zdrowe dla dzieci - jakie wybierać? Porady dla rodziców
  • Koktajle: przepisy, które sprawią, że dzieci pokochają je pić [WIDEO]
  • Syrop glukozowo-fruktozowy - czym jest i dlaczego jest szkodliwy?
  • Mleko sojowe - zdrowa czy niezdrowa alternatywa dla mleka krowiego?

    Mleko sojowe - zdrowa czy niezdrowa alternatywa dla mleka krowiego?

    Mleko sojowe jest napojem, który jest uznawany za alternatywę dla mleka krowiego, choć nie każdy toleruje jego walory. Ale fasolowy smak i specyficzny zapach to nie jedyne kontrowersje wokół soi. Jak to jest z mlekiem sojowym - jest zdrowe czy też lepiej go unikać? Jakie są jego zalety i wady?

    mzb
  • Zapotrzebowanie kaloryczne - od czego zależy i jak wygląda u dzieci i u młodzieży
  • Zielona herbata - dlaczego warto ją pić? Poznaj jej właściwości

    Zielona herbata - dlaczego warto ją pić? Poznaj jej właściwości

    Zielona herbata ma szerokie zastosowanie lecznicze - chroni organizm przez rozwojem wielu poważnych schorzeń, wspomaga przemianę materii, poprawia kondycję skóry, podnosi koncentrację i dodaje energii. By czerpać korzyści z jej spożywana, musi być stosowana regularnie. Czy mogą ją pić również dzieci i kobiety w ciąży?

    DD
  • Orzechy włoskie - właściwości, zastosowanie, kalorie

    Orzechy włoskie - właściwości, zastosowanie, kalorie

    Orzechy włoskie są najzdrowsze ze wszystkich orzechów. Dostarczają wprawdzie wielu kalorii, przez co warto uważać na ich ilość, ale są źródłem cennych dla zdrowia mikroelementów i nienasyconych kwasów tłuszczowych (NNKT), których organizm ludzki nie wytwarza. Zdecydowanie warto włączyć je do diety. Jakie właściwości mają orzechy włoskie? Gdzie znajdują zastosowanie? Czy są wskazane dla kobiet w ciąży i dzieci?

    mzb