1. I trymestr ciąży

    1. 1
    2. 2
    3. 3
    4. 4
    5. 5
    6. 6
    7. 7
    8. 8
    9. 9
    10. 10
    11. 11
    12. 12
    13. 13
    14. 14
  2. II trymestr ciąży

    1. 15
    2. 16
    3. 17
    4. 18
    5. 19
    6. 20
    7. 21
    8. 22
    9. 23
    10. 24
    11. 25
    12. 26
    13. 27
  3. III trymestr ciąży

    1. 28
    2. 29
    3. 30
    4. 31
    5. 32
    6. 33
    7. 34
    8. 35
    9. 36
    10. 37
    11. 38
    12. 39
    13. 40
  4. I rok życia

    1. 1
    2. 2
    3. 3
    4. 4
    5. 5
    6. 6
    7. 7
    8. 8
    9. 9
    10. 10
    11. 11
    12. 12
    13. 13
    14. 14
    15. 15
    16. 16
    17. 17
    18. 18
    19. 19
    20. 20
    21. 21
    22. 22
    23. 23
    24. 24
    25. 25
    26. 26
    27. 27
    28. 28
    29. 29
    30. 30
    31. 31
    32. 32
    33. 33
    34. 34
    35. 35
    36. 36
    37. 37
    38. 38
    39. 39
    40. 40
    41. 41
    42. 42
    43. 43
    44. 44
    45. 45
    46. 46
    47. 47
    48. 48
    49. 49
    50. 50
    51. 51
    52. 52

Podaj: planowaną datę porodu lub datę urodzin dziecka

Połóg - najnowsze artykuły

  • Majtki poporodowe - niezbędna rzecz dla każdej mamy

    Majtki poporodowe - niezbędna rzecz dla każdej mamy

    Majtki poporodowe to jedna z tych rzeczy, które warto spakować do torby z wyprawką. Przygotowując się do porodu przyszłe mamy pamiętają o ubrankach i akcesoriach dla dziecka. Drugą, równie ważną, jest wyprawka dla mamy. Co jeszcze powinno się w niej znaleźć?

    DD
  • Nietrzymanie moczu - jak sobie radzić z poporodowym nietrzymaniem moczu?
  • Pielęgnacja w połogu i podczas karmienia piersią. Co można robić, a z czego zrezygnować?
  • Połóg - ile trwa, typowe dolegliwości, kiedy do lekarza

    Połóg - ile trwa, typowe dolegliwości, kiedy do lekarza

    Połóg, czyli sześć tygodni po porodzie, to jeden z najtrudniejszych okresów w życiu kobiety. Bolączki ciąży i porodu zostały wprawdzie wynagrodzone narodzinami malucha, niestety nie zawsze jest tak pięknie, jak można byłoby się spodziewać. Dzieje się tak, ponieważ połóg wiąże się z wieloma krępującymi zjawiskami fizjologicznymi i uciążliwymi dolegliwościami. Zobacz, na czym polega połóg i czego możesz się w tym okresie spodziewać.

    mzb
  • Pas poporodowy: kiedy, jaki, działanie, opinie

    Pas poporodowy: kiedy, jaki, działanie, opinie

    Pas poporodowy to kawałek elastycznego materiału, który ma swoich zwolenników i przeciwników. Jedni go polecają i nie wyobrażają sobie bez niego czasu po porodzie, inni - uważają, że to największe zło. Kto ma rację? Pas poporodowy jest czymś w co warto się zawczasu wyposażyć, czy kupić dopiero, gdy zleci nam to lekarz?

    rad
  • Najlepsze ćwiczenia po porodzie - przywrócą sprawność i radość życia
  • Powrót ciała do formy po porodzie drogami natury to fascynujący proces. Co się wówczas z nami dzieje?
  • Jak schudnąć po porodzie? Dieta bez efektu jo-jo!

    Chcę znów mieć płaski brzuch i być szczupła - im dalej od porodu, tym to pragnienie staje się mocniejsze, szczególnie jeśli waga stanęła w miejscu i ani drgnie. Pora na porządki, zacznijmy nietypowo... od siebie.

    Tekst Ewa Sawicka. Konsultacja Katarzyna Sempolska, autorka programu ćwiczeń dla matek z małymi dziećmi "Klub aktywnej Mamy"
  • Cesarka i co dalej?

    Cesarka i co dalej?

    To, ile dni spędzisz w szpitalu po cesarskim cięciu, zależy od tego, jak szybko wracasz do zdrowia, a także od zwyczajów przyjętych w twoim szpitalu. Zwykle pobyt na oddziale położniczym trwa około 3-4 dni. Zanim jednak całkiem odzyskasz siły, upłynie około miesiąca-dwóch. Jak wygląda połóg po cesarce?

    Beata Ciepłowska-Kowalczyk; konsultacja: lek. Agnieszka Kurczuk-Powolny, specjalistka ginekologii i położnictwa
  • Dieta po porodzie

    Dieta po porodzie

    Przytyłaś w ciąży? Męczą cię dodatkowe centymetry w brzuchu i biodrach? Mamy dla ciebie propozycję diety po porodzie, którą możesz stosować, nawet karmiąc piersią.

    Tekst Agata Domańska Konsultacja: dr Małgorzata Drywień, dietetyk
  • Co to jest baby blues i jak sobie z nim radzić?

    Co to jest baby blues i jak sobie z nim radzić?

    Baby blues to naprawdę powszechne zjawisko, którego nie należy mylić z depresją poporodową. Nowa mama może odczuwać przecież cały wachlarz emocji, kiedy na świecie pojawia się noworodek. To w końcu ogromna zmiana w jej życiu, a hormony szaleją...

    mko
  • Rehabilitacja po porodzie. Fizjoterapeutka: "Kegel się chyba w grobie przewraca, nigdzie ani słowem nie wspomniał o zaciskaniu zwieraczy." [WYWIAD]
  • Pilates po porodzie. Propozycje ćwiczeń [ZDJĘCIA]

    Pilates po porodzie. Propozycje ćwiczeń [ZDJĘCIA]

    Wzmacnia głębokie mięśnie brzucha, dna miednicy i mięśnie otaczające kręgosłup, a więc wszystkie te, nad którymi trzeba popracować po ciąży i porodzie.

    Ćwiczenia proponuje Katarzyna Sempolska, autorka programu ?Aktywne 9 miesięcy? www.aktywne9miesiecy.pl, prezentuje Justyna Zapała z Tosią
  • Niespodziewana miłość. Pamiętnik nagrodzony w konkursie
  • Ginekologia estetyczna po porodzie

    Ginekologia estetyczna po porodzie

    Nietrzymanie moczu i dyskomfort przy współżyciu to problemy, które mogą pojawić się po porodzie drogami natury. Można im jednak zaradzić.

    Ewa Raczyńska, konsultacja: profesor dr hab. n. med. Artur Jakimiuk i doktor Jacek Skórczewski*
  • Uch! Co za brzuch!

    Uch! Co za brzuch!

    Mięśnie brzucha osłabione w czasie ciąży, trzeba po porodzie wzmocnić, bo są ważne dla całej sylwetki: stabilizują postawę i chronią narządy wewnętrzne.

    Tekst Małgorzata Welman, miesięcznik Dziecko
  • Sposoby na ból pleców

    Sposoby na ból pleców

    Najpierw dziecko nosimy w brzuchu, potem na rękach, a czasem i na barana. A od tego często boli kręgosłup. Dlatego musimy wzmocnić mięśnie pleców i tułowia, które stworzą skuteczny gorset mięśniowy.

    Propozycja ćwiczeń przygotowana przez Katarzynę Sempolską, instruktorkę fitness, autorkę zajęć dla kobiet w ciąży ?Aktywne 9 miesięcy?. Ćwiczy Jowita Purzyńska, mama Hipolita, miesięcznik Dziecko
  • Slow jogging

    Slow jogging

    Wolno, wolniutko, niemal w miejscu. A jednak! Uprawiając slow jogging, nie tylko poprawimy kondycję, ale również spalimy całkiem sporo kalorii.

    Tekst Małgorzata Welman, miesięcznik Dziecko
  • Depresja poporodowa - cała prawda

    Nie każda łza młodej matki, psychiczny dołek czy niepokój to objaw depresji poporodowej. Jeśli jednak kobieta faktycznie cierpi z jej powodu, konieczna jest pomoc specjalisty.

    Z Joanną Krzyżanowską*, psychiatrą, rozmawia Ewa Pągowska
  • Spacer w wersji fit

    Spacer w wersji fit

    Codzienny spacer jest ważny nie tylko dla niemowlęcia. Tobie również pomoże wrócić do sylwetki sprzed ciąży i nabrać więcej wigoru.

    Propozycja ćwiczeń: Katarzyna Sempolska, trenerka fitness, autorka programu ?Aktywne 9 miesięcy?, miesięcznik Dziecko