rak

Więcej o:

rak

  • Rak jajnika - objawy, diagnostyka i leczenie

    Rak jajnika - cichy zabójca Przyczyny powstawania raka jajnika nie są do końca poznane. Specjaliści upatrują ich w czynnikach genetycznych. Rakiem jajnika zagrożone są wszystkie kobiety, niezależnie od wieku. Najczęściej atakuje on po 40. roku życia (najwięcej przypadków odnotowuje się między 50. a

  • Kup i pomóż w walce z rakiem piersi!

    Październik już od wielu lat jest Miesiącem Świadomości Raka Piersi. Śladem Estee Lauder idą inne popularne marki i za pomocą swojej rozpoznawalności szerzą wiedzę na temat samobadania oraz wspierają ośrodki zajmujące się chorymi. Zobacz jakie firmy wspierają kobiety! Avon to marka zaangażowana

  • Rak szyjki macicy - przyczyny, objawy, leczenie

    Rak szyjki macicy jest najczęściej występującym nowotworem narządu rodnego u kobiet. Zwykle wykrywa się go u pań w wieku 40-55 lat, ale nie ma reguły. Zapadają na niego także dużo młodsze osoby. Najczęstszym typem raka szyjki macicy jest rak płaskonabłonkowy, rzadziej spotyka się raka gruczołowego

  • BRCA 1 i BRCA 2 - mutacja genów a rak piersi i rak jajnika

    się w sposób niekontrolowany, ich namnożenie może doprowadzić do rozwoju raka piersi lub raka jajnika. Zmutowany gen BRCA może też wywołać raka krtani, prostaty czy jelita grubego. BRCA 1 i BRCA 2 a nowotwór piersi i jajnika Nowotwory sutka i jajnika są nowotworami agresywnymi, trudnymi

  • Uważaj na raka skóry

    pod kolanami. Kasa. Według analiz zrobionych przez holenderskich medyków w ciągu ostatnich 17 lat częstotliwość występowania raka skóry wzrosła o blisko 7 proc. wśród najlepiej sytuowanych mężczyzn i zmalała - niemal o tyle samo w klasie najsłabiej zarabiających. Dlaczego? Kwestia stylu życia. Najpierw siedzi

  • Kampania na Rzecz Walki z Rakiem Estee Lauder

    Kampania Na Rzecz Walki z Rakiem Piersi (Breast Cancer Awareness Campaign) firmy Estée Lauder narodziła się w 1992 r. Misją Kampanii jest szerzenie wiedzy o raku piersi oraz przekazywanie przesłania, że wczesne wykrycie ratuje życie. W 1992 r., Evelyn Lauder i Alexandra Penney, ówczesna redaktor

  • Kampania na rzecz walki z rakiem piersi

    Już 20 lat temu pani Evelyn H. Lauder zapoczątkowała Kampanię na Rzecz Walki z Rakiem Piersi The Estée Lauder Companies i stworzyła wraz z magazynem SELF Różową Wstążkę, która stała się ogólnoświatowym symbolem zdrowych piersi. Hasło tegorocznej Kampanii "ODWAGA. Uwierz w świat bez raka piersi