"Dziękuję Ci, Mamo" to hołd złożony wszystkim mamom, które codziennie pomagają swoim dzieciom w pokonywaniu przeciwności losu i dostrzegają drzemiący w nich potencjał.
"Tam, gdzie inni widzą jedynie różnice, Mama widzi nieograniczony potencjał" - to jedno z ważniejszych przesłań reklamy zbliżających się igrzysk. Jej bohaterami są mamy, które wspierają na co dzień swoje dzieci. Akcji towarzyszy hasztag #MiloscPonadUprzedzenia (#LoveOverBias).
- Podczas Igrzysk Olimpijskich 2018 pragniemy docenić rolę mam, które niezłomnie pomagały swoim dzieciom przezwyciężać wszelkie podziały i uprzedzenia. Wyobraźmy sobie, jak wyglądałby świat, gdybyśmy wszyscy widzieli siebie nawzajem tak, jak widzą nas nasze mamy - pisze producent reklamy i sponsor igrzysk firma Procter&Gamble.
Akcji towarzyszą także historie z życia wybitnych sportowców, którzy wyrażają wdzięczność swoim rodzinom za wsparcie i poświęcenie. Łyżwiarka Michelle Kwan jest pięciokrotną złotą medalistką Mistrzostw Świata i dwukrotnie stawała na podium Igrzysk Olimpijskich. Jak podkreśla, nie byłoby to możliwe bez wsparcia ze strony najbliższych.
- Wydaje mi się, że w trakcie mojej kariery, mama chroniła mnie przed wszystkim, co negatywne i co mogło mnie rozpraszać. Ukrywała przede mną kąśliwe uwagi dotyczące mojej osoby, krytykę mojego stylu jazdy i przykre komentarze na temat moich kostiumów. Była jak tarcza - opowiada łyżwiarka.
Mama wspierała karierę Michelle na różnych poziomach. - Nigdy nie była krawcową, ale często widziałam, jak o trzeciej nad ranem przyszywała koraliki i naklejała kryształki na moich kostiumach - opowiada łyżwiarka.
W 1993 roku, podczas międzynarodowych mistrzostw w Stanach Zjednoczonych, w ostatnim momencie okazało się, że Michelle potrzebuje jeszcze jednego kostiumu. Łyżwiarka nie wiedziała o tym, że jej rodzice zaczęli pytać innych zawodników o zapasowy kostium. Co ciekawe, Michelle zdobyła w trakcie zawodów drugie miejsce w pożyczonym kostiumie, co było dość nietypowe na tym poziomie konkurencji.
Przypomnimy, że to nie pierwszy raz, kiedy sponsor Igrzysk Olimpijskich porusza ten temat. Rola mam w dążeniu do celu i realizacji marzeń była głównym wątkiem spotu reklamowego przed Letnimi Igrzyskami Olimpijskimi w Rio de Janeiro w 2016 roku.
Zobacz także: