trening i ćwiczenia

Więcej o:

trening i ćwiczenia

  • Kolekcja Asics Training Women - świetny wybór nie tylko na fitness

    barw przełamują propozycje w jasnych kolorach - różu, żółci i szarości. kolaż groszki.pl/Asics Kolekcję stworzono z myślą o kobietach uprawiających fitness, ale doskonale nadaje się do innych form treningów. Do ćwiczeń fitness polecamy obuwie Asics Gel-Fit Tempo i wersję za kostkę - Gel-Fit Tempo MT

  • W stylu sporty chic - 5 gotowych stylizacji

    Spodnie dresowe już nie kojarzą się tylko z treningami i ćwiczeniami. Dziś zakładamy je także do szpilek i kopertówki. To samo stało się z bluzą sportową, zaś sportowe buty pojawiają się nawet w stylizacjach na bardziej oficjalne okazje. Szaleństwo czy nie, ale jedno trzeba przyznać, że to całkiem

  • Piąty miesiąc ciąży - ciekawostki dla mam

    Fitness w ciąży Aktywne 9 miesięcy to program opracowany przez Katarzynę Sempolską, instruktorkę fitness, mamę trojga dzieci. Powstał na podstawie jej własnych doświadczeń, po konsultacjach z lekarzami i położnymi. Trening uwzględnia ćwiczenia odpowiednie do każdego trymestru ciąży, jest bezpieczny

  • Socjoterapia - na czym polega? Dla kogo jest wskazana?

    umiejętności społecznych, polegający na nabywaniu i rozwijaniu umiejętności ułatwiających funkcjonowanie w relacjach interpersonalnych i w środowisku społecznym, trening interpersonalny - ćwiczenie konstruktywnych zachowań w kontaktach międzyludzkich, rysunek terapeutyczny - tworzenie obrazów przedstawiających

  • Ćwiczenia: wszystko o klubach fitness

    niektóre proponują treningi interwałowe, ćwiczenia typu "fat burning" albo biegi z narastającym nachyleniem. Są też "fartleki", czyli zabawy tempem i nachyleniem. Niektóre bieżnie proszą na początku o podanie wieku i wagi, aby dostosować trening do ćwiczącego, a przytrzymanie obu rąk na poręczach pozwala

  • Połóg - czas wielkiej zmiany

    , intensywniejsze po ustaniu krwawienia. Większości kobiet powrót do sylwetki sprzed ciąży zajmuje około roku. Trening wewnętrzny Ćwiczenia mięśni dna miednicy możesz zacząć robić zaraz po porodzie, stopniowo zwiększając ich liczbę. Zapobiegają problemom z nietrzymaniem moczu i obniżaniu się narządów miednicy