Przepychanki przy kasach, dantejskie sceny w alejkach i słowna agresja w komentarzach na Facebooku - jeszcze niedawno tak zaczynały się i kończyły akcje z pluszakami z Biedronki w roli głównej. Od kiedy jednak sieć dyskontów zwiększyła liczbę maskotek, jest trochę spokojniej, być może jednak w tym sezonie znów emocje sięgną zenitu. Ludzie już mają swoją ulubienicę z najnowszego Gang Mocniaków.
Wiadomości z kraju i ze świata czekają na stronie głównej Gazeta.pl >>>
Gang Słodziaków Biedronka zastąpiła w tym roku Gangiem Mocniaków. Co ciekawe, do tej pory marka promowała przede wszystkim postawy proekologiczne i prozdrowotne. Tym razem w ofercie promocyjnej z pluszakami w roli głównej próżno szukać takiego motywu przewodniego. Obok zdrowych produktów, pojawiają się także te mniej odżywcze. W nowym gangu jest na przykład napój i oranżada. A tym nie koniec. Wśród Mocniaków znajdziemy też krem czekoladowo-orzechowy (bardzo podobny z wyglądu to tego znanej marki, który ma opinię mocno niezdrowego). Łącznie w skład Gangu Mocniaków wchodzi 11 nowych pluszaków. Oto ich imiona:
Woda Werka, Oranżada Ola, Dynia Dorotka, Banan Benek, Napój Norbert, Rogalik Radzio, Chleb Henio, Jajko Julek, Parówka Patrycja, Awokado Adaś oraz Krem Krzyś
Jeśli chodzi o sklepy, Biedronka ma jeden z najbarwniejszych facebookowych fan page'y. Dyskusje administratorów z klientami, jak i ich samych między sobą czytać można z wypiekami na twarzy. Jak się można było spodziewać, premiera Gangu Mocniaków nie przeszła w tej przestrzeni bez echa. Ludzie wylewnie komentowali nowe pluszaki. Początkowo wydawało się, że Rogalik Radzi skradnie palmę pierwszeństwa. Historia krakowskiego laguna sprzed dwóch lat znów odżyła w sercach klientów Biedronki, jednak nie tyle, aby ukraść laur zwycięstwa pluszowej parówce. Patrycja okazała się absolutnym hitem wśród komentujących posty Biedronki na Facebooku. "Jaka parówka, wariacie", "Parówka najlepsza", "Doczekałam się" - napisała jedna z internautek o imieniu Patrycja.
Chyba zna mnie większość, ale mało kto wie, że uwielbiam pojawiać się w obstawie, najlepiej świeżych warzyw i pełnoziarnistego pieczywa
- czytamy o Parówce Patrycji.
Zasady akcji Gang Mocniaków są podobne do wszystkich edycji z poprzednich lat. Każde 69 zł wydane w Biedronce to jedna naklejka, każda wielokrotność tej kwoty to również następna dodatkowa jedna naklejka. Na tym jednak nie koniec. Dodatkowo, jeśli przy kasie zeskanujemy kartę Moja Biedronka, dostaniemy kolejną naklejkę. Tak samo będzie, jeśli w naszym koszyku znajdą się owoce lub warzywa. Warto śledzić też aktualne promocje. Co tydzień bowiem pojawia się nowa lista produktów premiowanych dodatkowymi naklejkami. Są to dwie oferty: oferta specjalna i oferta "Mocny wybór". Jeżeli zależy nam na szybki wypełnieniu naklejkami naszej gazetki, warto zainstalować sobie aplikację Biedronki. Tam administratorzy przygotowali specjalny quiz. Za jego rozwiązanie można otrzymać dodatkowo jedną naklejkę. Limit - jedna naklejka dziennie.
Za 60 naklejek otrzymamy Mocniaka za darmo. Jeśli nie starczy, nam wytrwałości i uzbieramy jedynie 30 naklejek, za Mocniaka trzeba będzie dopłacić 24,99 zł. Cena regulaminowa pluszaka w Biedronce. 15 naklejek daje nam możliwość uzyskania za darmo książki o przygodach Mocniaków (można ją też kupić w cenie regularnej za 14.99).