"Z這ty ch這pczyk" zdobywa popularno嗆 na TikToku. Rodzice kupili mu z這ty smoczek i w霩ek od Versace

Ma造 Johnny od pierwszych dni 篡cia op造wa w z這cie. Dos這wnie. Rodzice wydaj maj徠ek na kosztowne akcesoria i ubrania dla swojego maluszka. Nie wszystkim si to podoba. Jeden z u篡tkownik闚 TikToka stwierdzi: "Pieni康ze nie zawsze oznaczaj klas".

Więcej tematów związanych z życiem rodzinnym na stronie Gazeta.pl

Kiedy na świat przychodzi wyczekiwane dziecko, jego rodzice chcą mu dać wszystko, co najlepsze. Mama i tata małego Johnny'ego robią to dosłownie. Chłopczyk na swoje konto na TikToku, które nazywa się "Złoty chłopiec Johnny". Jego rodzice regularnie zamieszczają tam nagrania ze swoją pociechą w roli głównej. 

Dziecko ma złoty smoczek i ubrania od znanych projektantów

Rodzice chłopczyka uwielbiają otaczać go drogimi przedmiotami. Jeździ w wózku od Versace, ma złoty smoczek i często na filmikach widać na jego szyi i rączkach złotą biżuterię. Rodzice zakładają mu nawet złoty pierścionek. Johnny nie nosi też ubranek z popularnych sieciówek. Mama ubiera go m.in. w te od Ralpha Laurena i Hugo Bossa. Na wielu nagraniach widać go leżącego w pościeli z emblematami Versace. Widać, że rodzicom "złotego chłopca" wiele radości sprawia strojenie i stylizowanie dziecka. 

Zobacz wideo Masaż noworodka to korzyści dla rodziców i dziecka. Kiedy i jak go przeprowadzać?

Internautom

Użytkownicy TikToka nie podzielają entuzjazmu rodziców dla obwieszania niemowlaka złotem. Wiele osób stwierdziło, że zakładanie tak małemu dziecku bi簑terii jest niebezpieczne, a maluszkowi na pewno jest poza tym niewygodnie. 

Dlaczego on ma pierścionek?
Co do diabła zrobiliście temu dziecku?
Biedne dziecko.
Dlaczego ma na sobie tyle biżuterii? To na pewno niewygodne dla niego.
Pieniądze nie zawsze oznaczają klasę.
Zdejmijcie z niego tę biżuterię! To takie niebezpieczne!
Wyobraźcie sobie, że połyka ten pierścionek!
Jest piękny, a ta biżuteria nie czyni go ani odrobinę bardziej wyjątkowym.
Tu nie ma czego zazdrościć....tu trzeba współczuć.

- pisali zniesmaczeni internauci.

 

Wi璚ej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.