Imię dla dziewczynki było popularne 4 lata temu. Prawie weszło do TOP 10, ale straciło zainteresowanie

Wybór imienia dla dziecka to bardzo ważne wydarzenie dla przyszłych rodziców. Sprawdzają różne rankingi lub czytają o znaczeniu danych imion. Niektóre z nich od lat są popularne, inne - jak Wiktoria - straciło zainteresowanie rodziców.

Więcej informacji na temat życia rodzinnego znajdziesz na stronie Gazeta.pl.

Imię Wiktoria pochodzi z języka łacińskiego i oznacza zwycięstwo. Znane jest już od starożytności. Nosiła je rzymska bogini chwały. Jeszcze cztery lata temu było bardzo popularne i prawie trafiło na listę dziesięciu najpopularniejszych imion. Szybko jednak straciło zainteresowanie rodziców. 

Zobacz wideo Kiedy dziecko się zakrztusi. Przede wszystkim nie panikować. Działać!

Wiktoria - znaczenie imienia

Nosicielki tego imienia są bardzo tajemnicze. Wolą obserwować niż uczestniczyć w jakichś wydarzeniach. Są spostrzegawcze, a ich zmysł obserwacji jest bardzo rozwinięty. Mogą wydawać się nieśmiałe, ale po prostu nie lubią się kłócić. Rzadko kiedy panikują. Świetnie radzą sobie ze stresem. Wiktoria to altruistka, uwielbia pomagać innym i często się na tym skupia. Jest bardzo pracowita i nie znosi sprzeciwu. Kiedy upatrzy sobie jakiś cel, robi wszystko, by go osiągnąć. Nie lubi jednak działać spontanicznie. Dużo się uczy i dąży do doskonałości. Ma bujną wyobraźnię i jest obdarzona wspaniałą intuicją. Nad życie kocha zwierzęta.

Wiktoria - imię dla dziewczynki, które prawie weszło do TOP 10

Na szczycie rankingu jest Zuzanna. Od kilku lat to imię jest najczęściej wybierane przez przyszłych rodziców. Na podium znalazły się również Zofia i Hanna. Wiktoria zajmuje trzynaste miejsce.

Oto lista najpopularniejszych imion dla dziewczynek:

  • Zuzanna - 6562,
  • Zofia - 6325,
  • Hanna - 6065,
  • Julia -5954,
  • Maja - 5585,
  • Laura - 5569,
  • Oliwia - 47707,
  • Alicja - 4767,
  • Lena - 4599,
  • Pola - 4483,
  • Maria - 4206,
  • Emilia - 3570,
  • Wiktoria - 3147,
  • Aleksandra - 2846.
Więcej o:
Copyright © Agora SA