Niedawno, za sprawą serwisu Wiadomoscihandlowe.pl do sieci trafiła informacja, że Jeronimo Martins, czyli firma, do której należy sieć "Biedronka", zarejestrowała domenę Gangswojakow.pl, a w Urzędzie Patentowym zgłoszono znak towarowy "Gang swojaków. Oznacza to, że prawdopodobnie już niedługo w sklepach pojawią się uwielbiane przez dzieciaki maskotki.
Jak dotąd sklep zorganizował akcje lojalnościowe z maskotkami trzy razy. Pierwszy raz w 2016 i 2017 roku klienci otrzymywali zabawki z serii Gang Świeżaków. W 2018 i 2019 roku - Gang Słodziaków, a w 2020 roku w sklepach "zapanował" Gang Fajniaków. Zasady akcji były bardzo proste. Za wydanie określonej sumy w sklepie klient otrzymywał naklejki. Należało je następnie nakleić w specjalnej książeczce i gdy nazbierało się określoną ich ilość - można było wymienić na jedną z maskotek (była też wersja dla niecierpliwych - mniejsza ilość naklejek oznaczała możliwość kupienia maskotek w niższej cenie). Na Facebook'owych grupach dla mam kobiety przekazywały (a nawet sprzedawały) sobie naklejki, wymieniały się maskotkami - panował prawdziwy szał, aby zebrać całą serię dla swoich pociech.
Redakcja portalu "Presserwis" zwróciła się do biura prasowego Biedronki z prośbą o informacje na ten temat. Biuro prasowe jednak nie odpowiedziało. Fani Słodziaków, Fajniaków i Świeżaków muszą uzbroić się w nieco cierpliwości. Do tej pory akcje ruszały w drugiej połowie sierpnia.