Nigdy nikt nie pokazał tak prawdziwie, jak wygląda karmienie piersią. Ta reklama poruszyła matki. "Popłakałam się"

Reklama normalizująca karmienie piersią zaskoczyła internautów. Zobrazowano, z czym naprawdę borykają się młode mamy i pokazano nagie piersi podczas karmienia dzieci. "Zwykle ukryta rzeczywistość wreszcie wychodzi na jaw" - komentuje jedna z mam.

Jak zwrócono uwagę w artykule opublikowanym na portalu refinery29.com, zdążyliśmy przywyknąć do tego, że w mediach społecznościowych, takich jak Instagram, cenzuruje się kobiecie sutki, podczaspodczas gdy widok mężczyzn bez koszulki jest zjawiskiem przyjętym za całkiem normalne. Wiele reklam emanuje hiperseksualnością, pokazując wyidealizowany obraz kobiecego ciała (w tym piersi), który w rzeczywistości ma niewiele wspólnego z prawdą. Od tego "trendu" odbiegła amerykańska firma Frida Mom, która pokazała nową kampanię, w której przedstawiono, jak naprawdę wygląda karmienie piersią.

Autentyczne karmienie piersią w reklamie

Opublikowany w środę 24 lutego film od razu zwrócił uwagę wielu internautów, będąc szeroko komentowanym i udostępnianym. W ciągu zaledwie dwóch dni spot wyświetliło ponad 520 tys. osób. W reklamie pokazano prawdziwe problemy kobiet z laktacją, sztuczki, które stosują, aby stymulować piersią oraz to jak bardzo zmęczone są karmiące matki. Pod nagraniem na YouTube pojawiła się masa komentarzy, a co ważne, ich wydźwięk był w przeważające mierze pozytywny.

Jeżeli to nie przemówi do ludzi, że karmienie piersią to naprawdę praca na pełen etat, to nie wiem, co innego to zrobi. Karmienie piersią jest piękne, ale może być też brutalne. Tworzenie produktów do pielęgnacji poporodowej i ułatwiających karmienie sprawia, że kobiety uświadamiają sobie, iż ich doświadczenia wcale nie są rzadkością. Matki powinny mieć świadomość, że nie są jedynymi osobami, które zmagają się z takimi problemami
Popłakałam się. To jest takie prawdziwe! Oglądam tę reklamę podczas karmienia córeczki. To trudna, ale warta poświęcenia podróż
Fantastyczny spot! Zwykle ukryta rzeczywistość, wreszcie wychodzi na jaw. Stop stygmatyzowaniu karmienia piersią. W wielu miejscach w USA kobiety mają jedynie sześć tygodni urlopu macierzyńskiego. Ludzie oczekują, że nie tylko dojdą do siebie po porodzie, ale też będą tak kontrolować pory karmienia, że po tym czasie zdołają pracować w pełnym wymiarze godzin
Dziękuję za ten spot! Płakałam

- pisali internauci.

Reklama na razie dostępna jest na YouTube i na Instagramie, ale niebawem ma zadebiutować w amerykańskiej telewizji. 

 
Zobacz wideo Jakie objawy w ciąży mogą niepokoić? Kiedy udać się do lekarza? "To newralgiczny moment"
Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.