1. I trymestr ciąży

    1. 1
    2. 2
    3. 3
    4. 4
    5. 5
    6. 6
    7. 7
    8. 8
    9. 9
    10. 10
    11. 11
    12. 12
    13. 13
    14. 14
  2. II trymestr ciąży

    1. 15
    2. 16
    3. 17
    4. 18
    5. 19
    6. 20
    7. 21
    8. 22
    9. 23
    10. 24
    11. 25
    12. 26
    13. 27
  3. III trymestr ciąży

    1. 28
    2. 29
    3. 30
    4. 31
    5. 32
    6. 33
    7. 34
    8. 35
    9. 36
    10. 37
    11. 38
    12. 39
    13. 40
  4. I rok życia

    1. 1
    2. 2
    3. 3
    4. 4
    5. 5
    6. 6
    7. 7
    8. 8
    9. 9
    10. 10
    11. 11
    12. 12
    13. 13
    14. 14
    15. 15
    16. 16
    17. 17
    18. 18
    19. 19
    20. 20
    21. 21
    22. 22
    23. 23
    24. 24
    25. 25
    26. 26
    27. 27
    28. 28
    29. 29
    30. 30
    31. 31
    32. 32
    33. 33
    34. 34
    35. 35
    36. 36
    37. 37
    38. 38
    39. 39
    40. 40
    41. 41
    42. 42
    43. 43
    44. 44
    45. 45
    46. 46
    47. 47
    48. 48
    49. 49
    50. 50
    51. 51
    52. 52

Podaj: planowaną datę porodu lub datę urodzin dziecka

Ma kaloryfer na brzuchu 11 dni po porodzie i pewną radę dla innych mam

Australijska trenerka personalna urodziła troje dzieci, a może się pochwalić sylwetką nastolatki. Przestrzega jednak przed zbyt szybkim powrotem do treningów.

Krystal Hipwell to australijska blogerka i trenerka personalna. Ma trójkę dzieci, na Instagramie chętnie dzieli się swoimi zdjęciami rodzinnymi, ale także chwali tymi z treningów. Niedawno zamieściła zdjęcie swojej sylwetki 11 dni po urodzeniu najmłodszego dziecka. Ten widok robi wrażenie. Po nadprogramowych kilogramach i ciążowym brzuchu nie ma śladu, za to na fotografii wyraźnie widać mocno zarysowujące się mięśnie brzucha

Kobieta przestrzega przed zbyt szybkim powrotem do treningów.Kobieta przestrzega przed zbyt szybkim powrotem do treningów. Instagram/krystalhipwell

Ekspresowy powrót do formy

Kobieta urodziła troje dzieci, a może się pochwalić figurą, której pozazdrościłaby jej niejedna nastolatka. To oczywiście w pewnym stopniu zasługa genów, ale także zdrowego trybu życia, na który składa się m.in. regularna aktywność fizyczna i odpowiednio zbilansowana dieta. 11 dni po porodzie brzuch Krystal wygląda tak, że trudno uwierzyć, że kobieta kiedykolwiek była w ciąży. Okazuje się jednak, że nie wszystko w rzeczywistości wygląda tak, jak nam się wydaje. 

Jak naprawdę wygląda brzuch trenerki?

Kolejne opublikowane przez Krystal zdjęcie zdradza, że do poprzedniego kobieta odpowiednio  za pozowała, a także podciągnęła wysoko obciskające brzuch treningowe legginsy. Na drugim zdjęciu widać już wystający brzuszek. Jednak warto pamiętać, że zdjęcie zostało zrobione 11 dni po porodzie, więc brzuch i tak jest już stosunkowo niewielki. Jej rada zatem brzmi, żeby nie zawsze wierzyć w to, co widzimy na zdjęciach na Instagramie. 

Krystal była aktywna fizycznie przez swoje trzy ciąże.Krystal była aktywna fizycznie przez swoje trzy ciąże. Instagram/krystalhipwell

Krystal opublikowała także komentarz do powyższych zdjęć: 

Chciałabym tylko dodać, że trenowałam przez całe ciąże, jestem wykwalifikowanym trenerem personalnym. Słucham swojego ciała i wiem, kiedy robić przerwy między ćwiczeniami. Dbam też o dobrą dietę, aby mieć pewność, ze nic nie zagraża mojemu pokarmowi. Zdecydowanie nie polecam wszystkim rozpoczynania treningów tak szybko po urodzeniu dziecka. Najpierw należy skonsultować to z lekarzem. 
Zobacz wideo Jak dbać o bezpieczeństwo dziecka podczas ciąży?