Coraz częściej bywa tak, że dzieci dorastające w celebryckich rodzinach decydują się iść w ślady swoich artystycznych rodziców. Ci chętnie zapewniają dzieciom dobry start do świata show-biznesu. Praca przed kamerą czy aparatem wydaje się być łatwa i przyjemna, lecz tak naprawdę jest niezwykle stresująca. Samo oznaczenie firmy w mediach społecznościowych niesie za sobą wiele korzyści. Nic dziwnego, że to właśnie takie profesje wybierają dzieci gwiazd.
Córka Moniki Bellucci i Vincenta Cassela, Deva Cassel zadebiutowała w kampanii i filmie reklamującym najnowsze perfumy Dolce&Gabbana. Spot nakręcono w ekskluzywnym hotelu Palazzo Avino we włoskim Ravello. Na planie towarzyszyła i wspierała córkę dumna mama. Efektem końcowym pochwalił się na Facebooku tata 15-latki, który zamieścił żartobliwy wpis. Troskliwy rodzic napisał: „Celui qui s’approche j’le nique”, co w znacznie złagodzonym tłumaczeniu na język polski brzmi:
Kto się do niej zbliży, dostanie po nosie
Vincent Cassel musi być naprawdę dumny ze swojej córki. Kampania z jej udziałem wyszła rewelacyjnie, a sama 15-latka wygląda zachwycająco. Z pewnością odziedziczyła urodę i zdolności aktorskie po rodzicach.
W świecie modelingu najważniejszy jest debiut. 15-latka zdała egzamin na ocenę celującą. Widać, że ma ogromny potencjał. Możemy tylko przypuszczać, że dziewczyna już dostaje wiele propozycji współpracy z całego świata, a jej kariera dopiero nabiera tempa. Rodzice z pewnością, dobrze pokierują karierą nastolatki. Przypomnijmy, że Deva jest jedną z dwóch córek Moniki Bellucci i Vincenta Cassela. Młodsza córka, Léonie Cassel ma dopiero 10 lat. Para była małżeństwem przed 14 lat.
Przeczytaj także: