1. I trymestr ciąży

    1. 1
    2. 2
    3. 3
    4. 4
    5. 5
    6. 6
    7. 7
    8. 8
    9. 9
    10. 10
    11. 11
    12. 12
    13. 13
    14. 14
  2. II trymestr ciąży

    1. 15
    2. 16
    3. 17
    4. 18
    5. 19
    6. 20
    7. 21
    8. 22
    9. 23
    10. 24
    11. 25
    12. 26
    13. 27
  3. III trymestr ciąży

    1. 28
    2. 29
    3. 30
    4. 31
    5. 32
    6. 33
    7. 34
    8. 35
    9. 36
    10. 37
    11. 38
    12. 39
    13. 40
  4. I rok życia

    1. 1
    2. 2
    3. 3
    4. 4
    5. 5
    6. 6
    7. 7
    8. 8
    9. 9
    10. 10
    11. 11
    12. 12
    13. 13
    14. 14
    15. 15
    16. 16
    17. 17
    18. 18
    19. 19
    20. 20
    21. 21
    22. 22
    23. 23
    24. 24
    25. 25
    26. 26
    27. 27
    28. 28
    29. 29
    30. 30
    31. 31
    32. 32
    33. 33
    34. 34
    35. 35
    36. 36
    37. 37
    38. 38
    39. 39
    40. 40
    41. 41
    42. 42
    43. 43
    44. 44
    45. 45
    46. 46
    47. 47
    48. 48
    49. 49
    50. 50
    51. 51
    52. 52

Podaj: planowaną datę porodu lub datę urodzin dziecka

Mama trójki dzieci schudła 50 kg w rok. Teraz wygląda jak zupełnie inna osoba

Mama trójki dzieci przeszła niesamowitą metamorfozę. Przyjrzała się temu, jak wygląda jej styl życia, wprowadziła kilka zmian i w rok schudła prawie 50 kg. Polecamy wszystkim mamom, które zastanawiają się jak schudnąć po ciąży.

Jak schudnąć po ciąży? Ta mama to inspiracja

Georgia Malbrough to 26-letnia mama trójki dzieci ze stanu Louisiana w USA. Georgii waga zaczęła przeszkadzać podczas zabaw z dziećmi. Kiedy one chciały biegać, tańczyć, wspinać się po drzewach, ich mama była wykończona. Jej kondycja nie pozwoliła jej towarzyszyć im w codziennych aktywnościach. Georgia wyobrażała sobie siebie jako aktywną babcię - taką, która towarzyszy dzieciom w zabawach i zabiera ich np. na górskie wycieczki. Wiedziała, że jeśli nie zmieni trybu życia i nie schudnie po ciąży, to taka przyszłość jej nie czeka.

Diety odchudzające nie działają

Georgia w przeszłości była na wielu dietach, ale efekty były na krótko. Kilogramy wracały, kiedy kończyła trzymać reżim. W 2018 roku mama miała dość restrykcyjnych diet i postanowiła postawić na coś, co pomoże jej schudnąć i jednocześnie utrzymać sylwetkę. Zaczęła monitorować, ile kalorii przyjmuje. Okazało się, że przez cały dzień podjada przekąski dzieci. Zauważyła, że w jej przypadku sprawdza się nie reżim, ale rozsądne podejście. Nie starała się zrezygnować z pizzy, kiedy cała rodzina zjada ją na kolację czy na lody, kiedy jest rodzinne wyjście. Bardzo pomogło jej zwracanie uwagi, ile kalorii przyjmuje w posiłkach i przekąskach i wybieranie - kiedy może sobie pozwolić na zjedzenie czegoś bardziej kalorycznego, a kiedy warto jednak zjeść niskokalorycznie.

Zdrowa dieta i ruch to sposób na schudnięcie

Jej jadłospis teraz składa się z jajecznicy, kawy i koktajlu białkowego na śniadanie. Na obiad zjada mięso mielone z meksykańskimi przyprawami, awokado, serem i łyżką śmietany. Na kolację je kurczaka z ryżem i brokułami. Do tego jeszcze zjada jogurt z owocami. Na przekąskę wybiera jabłka, winogrona albo warzywa z salsą. Przez cały dzień pije wodę i pisze, że nie miała pojęcia jak bardzo była odwodniona - przez to miała cały czas apetyt.

Do tego dołożyła trening - krótki i intensywny, ale robiony codziennie. Każdego dnia ćwiczy inną partię ciała. Efekt? W rok schudła prawie 50 kilogramów. Ale to nie wszystko - trening i planowanie zdrowych posiłków traktuje nie jako karę, ale jak coś dobrego dla siebie. Jeśli potrzebujecie inspiracji do wprowadzenia zdrowego trybu życia, możecie śledzić Georgię na instagramie pod nazwą @georgiabethfitness.

Zobacz wideo
Więcej o: