W niedzielę aktor Ashton Kutcher i jego małżonka Milia Kunis ogłosili na Twitterze, że postanowili połączyć swoje siły ze znanymi markami win Nocking Point Wines i Battle Creek Vineyards, aby stworzyć własne wino na czas kwarantanny. 100 procent zysków z zakupu win zostanie przekazane na różne cele charytatywne związane z walką z koronawirusem. Aktor na nagraniu wyznał:
Cześć. Uruchamiamy kwarantannowe wino. 100 procent zysków trafi do kilku organizacji charytatywnych, które sprawdziliśmy i z których jesteśmy bardzo dumni.
Para ma na celu pomoc potrzebującym rodzinom. Wino będzie sprzedawane w cenie 50 USD (ok. 210 zł) za dwie butelki, które będą ozdobione interaktywną etykietą z przodu z napisem, który będzie można samemu sobie wybrać. Pijąc wino, ciesz się wirtualną, szczęśliwą godziną z przyjacielem lub ukochaną osobą i napisz (lub narysuj!) Do kogo toastujesz w zaciszu własnego domu. Zrób zdjęcie i opublikuj je za pomocą #QUARANTINEWINE, #PPE i #SOCIALDISTANCING, aby rozpowszechniać informacje o tym niesamowitym winie i zbieraniu funduszy " - napisał aktor.
Cztery organizacje charytatywne wybrane przez parę to: Give Directly , Direct Relief , The Frontline Responders Fund i America's Food Fund .GiveDirectly przyznaje bezpośrednie dotacje pieniężne rodzinom w obszarach najbardziej dotkniętych przez COVID-19, podczas gdy Direct Relief zapewnia sprzęt medyczny, taki jak osobiste wyposażenie ochronne, pracownikom pierwszej linii ryzyka podczas pandemii koronawirusa. Frontline respondery dostarcza bardzo potrzebne sprzęty oraz wentylatory do placówek medycznych na terenie Stanów Zjednoczonych i Ameryki.
Bawiliśmy się dobrze, testując wino i było pyszne
- powiedziała Milia w wideo.
Wino kwarantannowe można kupić tutaj.