1. I trymestr ciąży

    1. 1
    2. 2
    3. 3
    4. 4
    5. 5
    6. 6
    7. 7
    8. 8
    9. 9
    10. 10
    11. 11
    12. 12
    13. 13
    14. 14
  2. II trymestr ciąży

    1. 15
    2. 16
    3. 17
    4. 18
    5. 19
    6. 20
    7. 21
    8. 22
    9. 23
    10. 24
    11. 25
    12. 26
    13. 27
  3. III trymestr ciąży

    1. 28
    2. 29
    3. 30
    4. 31
    5. 32
    6. 33
    7. 34
    8. 35
    9. 36
    10. 37
    11. 38
    12. 39
    13. 40
  4. I rok życia

    1. 1
    2. 2
    3. 3
    4. 4
    5. 5
    6. 6
    7. 7
    8. 8
    9. 9
    10. 10
    11. 11
    12. 12
    13. 13
    14. 14
    15. 15
    16. 16
    17. 17
    18. 18
    19. 19
    20. 20
    21. 21
    22. 22
    23. 23
    24. 24
    25. 25
    26. 26
    27. 27
    28. 28
    29. 29
    30. 30
    31. 31
    32. 32
    33. 33
    34. 34
    35. 35
    36. 36
    37. 37
    38. 38
    39. 39
    40. 40
    41. 41
    42. 42
    43. 43
    44. 44
    45. 45
    46. 46
    47. 47
    48. 48
    49. 49
    50. 50
    51. 51
    52. 52

Podaj: planowaną datę porodu lub datę urodzin dziecka

Anna Lewandowska podpowiada co jeść, żeby chronić się przed wirusami

Anna Lewandowska dodała w ostatnim poście na Instagramie dietę, która ma pomóc w walce z wirusami. Podpowiada co warto jeść, żeby wzmocnić swoją odporność. Komentujący podziękowali gwieździe za mądre słowa.

Anna Lewandowska udostępniła dietę na odporność

W trakcie sezonu grypowego i panującej epidemii koronawirusa, gwiazdy wykorzystują swoją rozpoznawalność i zasięgi, żeby uświadamiać innych w sprawach higieny i wspomagania odporności. Anna Lewandowska postanowiła podzielić się z obserwatorami, jakie składniki powinny znaleźć się w diecie, która wspomaga walkę z wirusami.

Wyniki badań dowodzą, że osoby niedożywione łatwiej zapadają na infekcje. W prawidłowo zaplanowanej diecie powinna znaleźć się odpowiednia ilość wszystkich makro- i mikroskładników, tj. pełnowartościowego białka, tłuszczów i węglowodanów, witamin i składników mineralnych. Nieodłącznym elementem wzmacniania odporności, jest zapewnienie prawidłowej produkcji komórek układu odpornościowego

Gwiazda wśród witamin koniecznych do utrzymania właściwej odporności wymienia m.in. witaminę A, witamine B, witaminę D3, witaminę C, witaminę E. oraz cynk, żelazo i miedź. Dodatkowo Lewandowska przypomina o naturalnych antybiotykach, które możemy znaleźć w naszych spiżarkach

Wspomagaj się naturalnymi antybiotykami: czosnek, monolaury, olejek z oregano, propolis, tymianek, szałwia lekarska. Pamiętaj, że naturalne antybiotyki działają na pierwsze sympotomy, a nie silnie rozwiniętą infekcję.

Jak należy walczyć z wirusami

Podczas epidemii grypy, czy koronawirusa, najważniejsze są zdrowy rozsądek i higiena osobista. Główny Inspektor Sanitarny przypomina o konieczności częstego mycia rąk, dezynfekowania telefonów i wychodzenia z domów tylko w razie konieczności. Osoby zarażone, powinny na czas choroby poddać się kwarantannie, żeby nie narażać innych. 

Zobacz wideo Beata Kozidrak poleca swój hit, by obliczyć czas mycia rąk. Inne gwiazdy podjęły wyzwanie
Więcej o:
Komentarze (2)
Anna Lewandowska podpowiada co jeść, żeby wzmocnić odporność: osoby niedożywione łatwiej zapadają na infekcje
Zaloguj się
  • race444

    Oceniono 2 razy 2

    Dr. dr. med byAnn ……… jprld lepiej by bylo gdyby nic nie gadala.

  • elizadumoulin

    Oceniono 1 raz 1

    Mój boże....

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX