1. I trymestr ciąży

    1. 1
    2. 2
    3. 3
    4. 4
    5. 5
    6. 6
    7. 7
    8. 8
    9. 9
    10. 10
    11. 11
    12. 12
    13. 13
    14. 14
  2. II trymestr ciąży

    1. 15
    2. 16
    3. 17
    4. 18
    5. 19
    6. 20
    7. 21
    8. 22
    9. 23
    10. 24
    11. 25
    12. 26
    13. 27
  3. III trymestr ciąży

    1. 28
    2. 29
    3. 30
    4. 31
    5. 32
    6. 33
    7. 34
    8. 35
    9. 36
    10. 37
    11. 38
    12. 39
    13. 40
  4. I rok życia

    1. 1
    2. 2
    3. 3
    4. 4
    5. 5
    6. 6
    7. 7
    8. 8
    9. 9
    10. 10
    11. 11
    12. 12
    13. 13
    14. 14
    15. 15
    16. 16
    17. 17
    18. 18
    19. 19
    20. 20
    21. 21
    22. 22
    23. 23
    24. 24
    25. 25
    26. 26
    27. 27
    28. 28
    29. 29
    30. 30
    31. 31
    32. 32
    33. 33
    34. 34
    35. 35
    36. 36
    37. 37
    38. 38
    39. 39
    40. 40
    41. 41
    42. 42
    43. 43
    44. 44
    45. 45
    46. 46
    47. 47
    48. 48
    49. 49
    50. 50
    51. 51
    52. 52

Podaj: planowaną datę porodu lub datę urodzin dziecka

Ewa Chodakowska napisała, jak radzić sobie z PMS-em. "Ewa na ratunek tysiącom mężczyzn" żartują fanki

Z zespołem napięcia przedmiesiączkowego (PMS) zmaga się wiele kobiet. Ewa Chodakowska w jednym z ostatnich wpisów na Instagramie postanowiła poruszyć ten problem. Trenerka radzi, jak zmniejszyć uporczywe dolegliwości związane z PMS-em.

Ewa Chodakowska powróciła z cyklem "Zapobiegaj zamiast leczyć". Zwróciła uwagę na problem, który dotyczy wielu kobiet. PMS pojawia się na kilka dni przed spodziewaną miesiączka i może dawać wiele objawów, takie jak: rozdrażnienie, nieuzasadniony gniew, agresja, drażliwość, smutek, stany depresyjne, płaczliwość, spadek samooceny, nadwrażliwość piersi, uczucie zatrzymania wody w organizmie, problemy jelitowe (biegunki, zaparcia), wykwity skórne, bóle stawów, głowy, zmęczenie. Te dolegliwości wpływają na stan fizyczny, jak i psychiczny. 

Ewa Chodakowska wyjaśniła z czego mogą wynikać dolegliwości związane z PMS-em. 

1/3 kobiet cierpi na nasilenie symptomów napięcia przedmiesiączkowego spowodowane niedoborem magnezu

- napisała.  

Sposoby na PMS według Ewy Chodakowskiej

Według badań kwasy tłuszczowe omega 6 GLA i DGLA po trzymiesięcznej suplementacji ogólnie zmniejszają symptomy. Natomiast trzymiesięczna kuracja suplementami zawierającymi 500 mg kwasów omega 3 - DHA I EPA - obniża zaburzenia psychiczne związane z PMS - depresję, lęki, nerwowość, utratę koncentracji

- napisała trenerka, która opracowała wpis we współpracy z Martą Mieloszyk-Pawelec, zaufaną farmaceutką, ekspertką od mikroodżywiania. Ekspertki podkreśliły, jak ważna jest suplementacja; dobór odpowiednich witamin pomoże nam wyrównać panującą w nas burzę. 

Fanki skomentowały post Chodakowskiej. Stwierdziły, że podczas PMS-u są przygnębione, nerwowe, nie mogą się skoncentrować. Wiele z nich przyznało, że partner unika z nimi wówczas kontaktu. Jedna z internautek nawet zażartowała:

Ewa na ratunek tysiącom mężczyzn.

 Ewa Chodakowska i Anna Starmach w "Przerwie na kawę":

Zobacz wideo