Ewa Chodakowska napisała, jak radzić sobie z PMS-em. "Ewa na ratunek tysiącom mężczyzn" żartują fanki

Z zespołem napięcia przedmiesiączkowego (PMS) zmaga się wiele kobiet. Ewa Chodakowska w jednym z ostatnich wpisów na Instagramie postanowiła poruszyć ten problem. Trenerka radzi, jak zmniejszyć uporczywe dolegliwości związane z PMS-em.

Ewa Chodakowska powróciła z cyklem "Zapobiegaj zamiast leczyć". Zwróciła uwagę na problem, który dotyczy wielu kobiet. PMS pojawia się na kilka dni przed spodziewaną miesiączka i może dawać wiele objawów, takie jak: rozdrażnienie, nieuzasadniony gniew, agresja, drażliwość, smutek, stany depresyjne, płaczliwość, spadek samooceny, nadwrażliwość piersi, uczucie zatrzymania wody w organizmie, problemy jelitowe (biegunki, zaparcia), wykwity skórne, bóle stawów, głowy, zmęczenie. Te dolegliwości wpływają na stan fizyczny, jak i psychiczny. 

Ewa Chodakowska wyjaśniła z czego mogą wynikać dolegliwości związane z PMS-em. 

1/3 kobiet cierpi na nasilenie symptomów napięcia przedmiesiączkowego spowodowane niedoborem magnezu

- napisała.  

 

Sposoby na PMS według Ewy Chodakowskiej

Według badań kwasy tłuszczowe omega 6 GLA i DGLA po trzymiesięcznej suplementacji ogólnie zmniejszają symptomy. Natomiast trzymiesięczna kuracja suplementami zawierającymi 500 mg kwasów omega 3 - DHA I EPA - obniża zaburzenia psychiczne związane z PMS - depresję, lęki, nerwowość, utratę koncentracji

- napisała trenerka, która opracowała wpis we współpracy z Martą Mieloszyk-Pawelec, zaufaną farmaceutką, ekspertką od mikroodżywiania. Ekspertki podkreśliły, jak ważna jest suplementacja; dobór odpowiednich witamin pomoże nam wyrównać panującą w nas burzę

Fanki skomentowały post Chodakowskiej. Stwierdziły, że podczas PMS-u są przygnębione, nerwowe, nie mogą się skoncentrować. Wiele z nich przyznało, że partner unika z nimi wówczas kontaktu. Jedna z internautek nawet zażartowała:

Ewa na ratunek tysiącom mężczyzn.

 Ewa Chodakowska i Anna Starmach w "Przerwie na kawę":

Zobacz wideo
Więcej o:
Copyright © Agora SA