Chłopiec na wózku zobaczył w sklepie reklamę: Patrzył z zachwytem. Szkoda, że nie ma takich więcej

Mama dwu letniego chłopca na wózku, podzieliła się na Facebooku reakcją syna na reklamę ubrań w supermarkecie. Opis zdjęcia był tak uroczy, że post szybko stał się viralem.

Mama zachwycona wyjątkową reklamą

Mama Olivera, Demi Garza Pena prowadzi stronę na Facebooku poświęconą niepełnosprawnemu synowi. Niedawno udostępniła na niej post, którego popularność przerosła jej oczekiwania. Kobieta zrobiła zdjęcie synowi, kiedy ten wpatruje się w reklamę ubranek. Jest wyjątkowa, ponieważ występuje w niej inny chłopiec na wózku.

Po prostu patrzył na nie z zachwytem. Rozpoznał na zdjęciu chłopca, takiego samego jak on, który uśmiechał się ze sklepowej wystawy. Oliver widzi dzieci każdego dnia, ale nigdy jeszcze nie widział  chłopca, który - tak jak on - byłby na wózku.

W poście, mama Olivera zwraca też uwagę na brak różnorodności w reklamach. Przyznaje, że wstawiła zdjęcie, nie tylko, by podziękować sklepowi za otwartość i reprezentację osób niepełnosprawnych, lecz także pokazać jak jedna mała rzecz może wpłynąć na samoocenę i życie dziecka. Ma nadzieję, że dzięki popularności posta, inne sklepy pójdą w jego ślady.

Zespół regresji kaudalnej - czym jest?

Oliver urodził się z zespołem regresji kaudalnej. Choroba uszkadza rozwój dolnej połowy ciała, przez co chłopiec musi poruszać się na wózku. Mama chłopca w rozmowie z dziennikiem Today, wyjaśnia, że u nich w domu nie używa się stwierdzenia "przykuty do wózka".

Wózek to dla nas zaleta. Często łapię go na tym, jak rozpędza się i rozkłada na bok ręce. Czuje się wtedy jakby latał. Wózek daje mu poczucie wolności.
Więcej o:
Copyright © Agora SA