"Wieczorynki Słodziaków, czyli bajki na dobranoc” to cykl opowiadający o przygodach wesołej szóstki Słodziaków z leśnej polany. Można go oglądać na oficjalnym kanale sieci Biedronka w serwisie YouTube. Formuła każdego z trzech kilkuminutowych odcinków zakłada, że znany aktor w sugestywny i plastyczny sposób czyta Słodziakom na głos bajkę, w której to one są jednymi z bohaterów.
Za realizację "Wieczorynek Słodziaków, czyli bajek na dobranoc" odpowiedzialna jest agencja Huta 19 im. Joachima Fersengelda.
Bajki będą czytane na głos Słodziakom materiały promocyjne
Świeżaki promowały zdrowy styl życia, ich następcy mają zachęcać do wspólnego czytania. Pomóc mają w tym właśnie opowieści o przygodach Słodziaków w interpretacji znanych aktorów.
- Stworzyliśmy "Wieczorynki Słodziaków" po to, by zachęcić rodziców do częstszego sięgania po książki i czytania ich na głos dzieciom. Takie czytanie pobudza wyobraźnię dzieci oraz uczy rozpoznawać i nazywać emocje. To także idealny sposób na wspólne spędzenie czasu, budowanie więzi i zaufania, możliwość zadawania pytań i znajdowania odpowiedzi - mówi Piotr Szymanowicz, starszy menedżer ds. marketingu w sieci Biedronka.
Biedronka promuje czytelnictwo także na inne sposoby - to m.in. konkurs na książkę dla dzieci "Piórko", czy regularna sprzedaż książek, które można kupić w atrakcyjnych cenach.
Na oficjalnym kanale sieci Biedronka na YouTube pojawiła się także piosenka "Chodź poznaj Gang Słodziaków". Po tygodniu od publikacji ma już prawie 1,5 mln wyświetleń. Czy powtórzy sukces "Hymnu Świeżaków"? Piosenka, która towarzyszyła Gangowi Świeżaków zajęła siódme miejsce wśród najchętniej oglądanych materiałów wideo w zestawieniu YouTube Rewind w Polsce.
"Wieczorynki Słodziaków" i piosenka "Chodź poznaj Gang Słodziaków" to elementy nowej akcji lojalnościowej Biedronki, która ruszyła 27 sierpnia br. Przeczytasz o niej tutaj: Słodziaki w Biedronce: jak wyglądają maskotki i jak je zdobyć?
To także może cię zainteresować: