1. I trymestr ciąży

    1. 1
    2. 2
    3. 3
    4. 4
    5. 5
    6. 6
    7. 7
    8. 8
    9. 9
    10. 10
    11. 11
    12. 12
    13. 13
    14. 14
  2. II trymestr ciąży

    1. 15
    2. 16
    3. 17
    4. 18
    5. 19
    6. 20
    7. 21
    8. 22
    9. 23
    10. 24
    11. 25
    12. 26
    13. 27
  3. III trymestr ciąży

    1. 28
    2. 29
    3. 30
    4. 31
    5. 32
    6. 33
    7. 34
    8. 35
    9. 36
    10. 37
    11. 38
    12. 39
    13. 40
  4. I rok życia

    1. 1
    2. 2
    3. 3
    4. 4
    5. 5
    6. 6
    7. 7
    8. 8
    9. 9
    10. 10
    11. 11
    12. 12
    13. 13
    14. 14
    15. 15
    16. 16
    17. 17
    18. 18
    19. 19
    20. 20
    21. 21
    22. 22
    23. 23
    24. 24
    25. 25
    26. 26
    27. 27
    28. 28
    29. 29
    30. 30
    31. 31
    32. 32
    33. 33
    34. 34
    35. 35
    36. 36
    37. 37
    38. 38
    39. 39
    40. 40
    41. 41
    42. 42
    43. 43
    44. 44
    45. 45
    46. 46
    47. 47
    48. 48
    49. 49
    50. 50
    51. 51
    52. 52

Podaj: planowaną datę porodu lub datę urodzin dziecka

Pokazała, jak ćwiczy na siłowni dwa tygodnie przed porodem. "Czy tak ciężki trening jest zdrowy?"

Przyszła mama pokazała swój trening w ciąży. Internauci są zszokowani ćwiczeniami, które wykonuje na dwa tygodnie przed porodem. "Nie hejtuję cię, ale muszę zapytać. Czy podnoszenie ciężarów w ciąży to na pewno dobry pomysł?" - padł komentarz internauty.

Anna Stalnacke jest trenerką, właścicielką pięciu siłowni i zawodniczką bikini fitness. Szwedka uwielbia aktywny tryb życia, a w szczególności treningi z obciążeniem. Jest bardzo aktywna na swoim profilu na Instagramie, gdzie chętnie pokazuje zarówno nagrania ćwiczeń, jak i zdjęcia swojej umięśnionej sylwetki. Chociaż Anna jest w zaawansowanej ciąży, nie zrezygnowała z bardzo intensywnego treningu.

Pokazała, jak ćwiczy na siłowni dwa tygodnie przed porodem

Przyszła mama opublikowała w mediach społecznościowych nagranie, na którym ćwiczy ubrana w różowy top i legginsy podkreślające ciążowe krągłości. Największą uwagę zwracają jednak ciężary, które podnosi Anna Stalnacke.

Wyglądam jak teletubiś podczas na tym nagraniu, ale powiem wam, że dzięki tym treningom czuję się naprawdę dobrze i zdrowo

- napisała.

Przyszła mama opublikowała również dokładną instrukcję dotyczącą tego, jakie ćwiczenia wykonała. Wielu internautom spodobało się podejście Anny. Stwierdzili, że trenerka jest dla nich prawdziwą inspiracją.

Przebiegła milę w pięć i pół minutyPrzebiegła milę w pięć i pół minuty w 9. miesiącu ciąży. "Lepiej nie podejmować takich prób bez przygotowania"

Najsłodszy teletubiś, jaki może być. Dobra robota! Dostarczasz nam masę pomysłów i inspiracji. Dziękujemy.
Niesamowita inspiracja.
Jesteś niesamowita 

- pisali fani.

Wśród komentujących pojawiły się jednak również osoby, które były sceptycznie nastawione do tak energicznego treningu na dwa tygodnie przed porodem.

Jesteś pewna, że to dobrze wpłynie na twoje mięśnie po porodzie?
Nie hejtuję cię, ale muszę zapytać. Czy podnoszenie ciężarów w ciąży to na pewno dobry pomysł?

- pojawiły się pytania.

Anna Stalnacke zareagowała na komentarze zaniepokojonych internautek, zarzekając się, że wykonywane przez nią ćwiczenia są dobre zarówno dla niej, jak i dla dziecka.

Nie ma w tym niczego złego. Ćwiczenia w ciąży są wręcz zalecane

- zapewniała.

Anna Wendzikowska poprosiła fanki o radęAnna Wendzikowska poprosiła o rady instagramowych rodziców. "U nas jest płacz i rozpacz totalna"

Zobacz wideo
Więcej o: