Mama schudła 45 kilogramów po porodzie. Wprowadziła kilka prostych zmian

Jak schudnąć po porodzie? To pytanie zadaje sobie wiele mam. Mogą brać przykład z tej 27-letniej mamy dwójki dzieci - Kashmir Jacobson. Jakie zmiany wprowadziła w życie?

Kashmir Jacobson to 27 mama dwójki dzieci. Kashmir prowadzi profil na Instagramie: fit.mum_underconstruction. Pokazuje na nim swoją metamorfozę, którą przeszła po pierwszej ciąży. Wtedy schudła aż 45 kilogramów. Teraz - pięć miesięcy po urodzeniu drugiego dziecka znowu walczy o powrót do formy. Jakie są jej rady? 

Mama trójki dzieci schudła 50 kg w rok. Teraz wygląda jak zupełnie inna osoba

Odchudzanie po porodzie

Siebie sprzed ciąży Kashmir opisuje jako "niezdrową, otyłą, bez motywacji, istniejącą, ale nie żyjąca pełnią życia. Metamorfozę przeszła 3 lata po pierwszej ciąży. Pisze o sobie z tamtych czasów, że jest zwykłą mamą, która kocha siebie. Je, żeby odżywić ciało, ćwiczy żeby celebrować to, do czego jest zdolne.

To, co zmieniła w podejściu do życia to "skupienie się na byciu najlepszą wersją samej siebie". Błędem jest podejście do procesu odchudzania jako wielkiego projektu, który jest trudny i czasochłonny. Kashmir radzi, żeby myśleć tylko o kolejny dniu, który możemy przeżyć zdrowo, o kolejnym posiłku - który może składać się z wartościowych produktów.

Warto znaleźć sobie motywatora. Osobę, która jest twoim "powodem" - Kashmir pisze, że dla niej jest to jej czteroletnia córka, Evie.

Teraz, kiedy Kashmir jest kilka miesięcy po porodzie, trudno jej znaleźć czas na ćwiczenia. Pisze, że jej synek - pięciomiesięczny Toby chce być przy piersi cały czas. Mama stara się zmienić podejście, nie zamartwiać się i nie szukać wymówek. "To mi nie pomoże w osiągnięciu celu" - mówi. "Zamiast szukać wymówek, zacznij doceniać to, co udaje ci się zrobić bez względu na to, co się dzieje dookoła".

Dzięki takiemu nastawieniu Kashmir może pochwalić się zrzuceniem 6,4 kg. Ma mniejsze obwody w ramionach, biodrach, brzuchu i biuście. Tak opisuje swój styl życia:

Dwa i pół miesiąca jedzenia z obniżką kaloryczną, spacery 4-6 razy w tygodniu, trening raz na jakiś czas i picie dwóch litrów wody dziennie.
Więcej o: