Ludzie spacerujący ostatnio po Londynie mogli natknąć się na ciekawy widok. Zadzierając głowę do góry ich oczom ukazywała się ogromna nadmuchiwana pierś, którą wstawiono na dach budynku w dzielnicy Shoreditch.
Pierś pojawiła się z okazji Dnia Matki, w Anglii to święto ruchome, które w tym roku przypadło 26 marca.
Okazało się, że pierś jest elementem kampanii społecznej przygotowanej przez agencję Mother London.
Inicjatywa ma na celu ośmielenie mam, które wstydzą się karmić swoje dzieci publicznie piersią. Ponadto twórcy kampanii chcą, żeby ludzie zrozumieli, że widok karmiącej matki nie jest w żaden sposób gorszący.
Na blogu Mother London pracownicy agencji napisali:
- Ciężko uwierzyć, że w 2017 roku [...] matki są wciąż podglądane i osądzane, kiedy karmią publicznie, zarówno butelką, jak i piersią. To nasz projekt na Dzień Matki. Celebracja praw każdej kobiety do tego, żeby decydować jak i gdzie chce karmić swoje dzieci, bez poczucia winy czy zażenowania z powodu swojej decyzji.
Przechodniom spodobała się kampania. Jeden z nich napisał na Twitterze agencji:
- Świetna robota. Jako świeżo upieczony ojciec nie mogę się z tym nie zgodzić. Życie jest wystarczająco ciężkie dla mam.
Jak Wam się podoba ten pomysł?
"To moje rozstępy. Prawda, że ładne?" - mama uczy córkę samoakceptacji w uroczy sposób