1. I trymestr ciąży

    1. 1
    2. 2
    3. 3
    4. 4
    5. 5
    6. 6
    7. 7
    8. 8
    9. 9
    10. 10
    11. 11
    12. 12
    13. 13
    14. 14
  2. II trymestr ciąży

    1. 15
    2. 16
    3. 17
    4. 18
    5. 19
    6. 20
    7. 21
    8. 22
    9. 23
    10. 24
    11. 25
    12. 26
    13. 27
  3. III trymestr ciąży

    1. 28
    2. 29
    3. 30
    4. 31
    5. 32
    6. 33
    7. 34
    8. 35
    9. 36
    10. 37
    11. 38
    12. 39
    13. 40
  4. I rok życia

    1. 1
    2. 2
    3. 3
    4. 4
    5. 5
    6. 6
    7. 7
    8. 8
    9. 9
    10. 10
    11. 11
    12. 12
    13. 13
    14. 14
    15. 15
    16. 16
    17. 17
    18. 18
    19. 19
    20. 20
    21. 21
    22. 22
    23. 23
    24. 24
    25. 25
    26. 26
    27. 27
    28. 28
    29. 29
    30. 30
    31. 31
    32. 32
    33. 33
    34. 34
    35. 35
    36. 36
    37. 37
    38. 38
    39. 39
    40. 40
    41. 41
    42. 42
    43. 43
    44. 44
    45. 45
    46. 46
    47. 47
    48. 48
    49. 49
    50. 50
    51. 51
    52. 52

Podaj: planowaną datę porodu lub datę urodzin dziecka

Słodki niemowlak z etykiet Gerbera kończy 90 lat. Kontrakt życia, a firma zapłaciła...

Była tak uroczym niemowlęciem, że przyjaciel rodziny z Connecticut zrobił jej szkic węglem. Krótko potem firma Gerber ogłosiła konkurs.

Sięgasz po opakowanie czekoladek, na których jest wizerunek uśmiechniętego chłopca. Wkładasz do koszyka przecier dla dzieci, a z etykiety patrzy na ciebie radosne niemowlę. Znasz te twarze i nie zastanawiasz się nawet, od ilu lat widnieją one na kultowych produktach. Nie myślisz też o tym, kim są osoby z opakowań i jak obecnie wyglądają... 

Niemowlak z etykiet Gerbera

W Ann Turner Cook trudno rozpoznać tego uroczego niemowlaka z etykiet słoiczków Gerber. Oczywiście, kobieta ma sympatyczną twarz i uroczy uśmiech, ale od wizerunku, który został utrwalony na opakowaniach pokarmów dla dzieci, dzieli ją... 90 lat. 

Szkic węglem

Ann została twarzą produktów Gerber, kiedy miała 4 miesiące. Była tak uroczym niemowlęciem, że przyjaciel rodziny z Connecticut zrobił jej szkic węglem. Jakiś czas później firma Gerber ogłosiła konkurs na dziecięcy wizerunek, który będzie widniał na opakowaniach nowych produktów spożywczych dla dzieci.

W 1928 r. twarz Ann trafiła na etykiety, a w 1931 r. została oficjalnym znakiem towarowym. Mimo tego że wizerunek pani Turner stał się rozpoznawalny, na współpracy z firmą kobieta nie zarobiła wiele pieniędzy - dostała od niej wyłącznie jednorazową zapłatę.

"Co to za niemowlę?"

Przez wiele lat snuto domysły, kim jest dziecko z etykiet produktów. Konsumenci podejrzewali, że to któraś z aktorek. Pod uwagę brano Jane Seymour i Elizabeth Taylor. W 1978 r. roku, w 50. rocznicę powstania szkicu, firma ujawniła, kto jest twarzą ich produktów. Konsumenci byli zaskoczeni, że to zwykła kobieta - nauczycielka angielskiego z Florydy.

Prababcia

Obecnie największą radością Ann są jej prawnuki. Uwielbia opowiadać im o swojej historii z marką Gerber. Często też wspomina, jak jej własne dzieci podczas zakupów w supermarkecie na głos chwaliły się, że to ich mama widnieje na etykietkach znanych produktów.

To też może cię zainteresować:

Mikołajki - miłe święto czy "wulgarna farsa"? Wpis nauczyciela blogera podzielił internautów

Gazetka sieci supermarketów, a w niej - chłopiec z wózkiem dla lalek. Blogerka: "Przysporzy im wrogów"