Ta reklama mleka pokazuje całą prawdę o rodzicach [HIT SIECI]

Reklama TV, która trafia w samo sedno? To możliwe, co udowadnia swoim spotem producent mleka modyfikowanego, ukazując różne obozy rodziców i sprawy, które ich dzielą... i jedną rzecz, która sprawia, że wszyscy są ponad podziałami.

Wystarczy chwila spędzona na forach internetowych poświęconych ciąży i macierzyństwu, żeby przekonać się, że ludzie lubią ze sobą walczyć. Wszyscy są przekonani do swoich racji i nikt nie zamierza ustąpić. Dowiadujemy się więc, że poród przez cesarskie cięcie porodem nie jest, że karmienie mlekiem modyfikowanym to podawanie dziecku trucizny, wyraz wyrachowania i wygodnictwa, że sypianie z dzieckiem jest dobre/szkodliwe (niepotrzebne skreślić), niepracujące matki to lenie i utrzymanki, pracujące matki to wyrodne karierowiczki... I tak dalej, w ten deseń, tematy sporów zdają się nie wyczerpywać.

Te małe, acz zażarte, wojny podjazdowe rodziców z dozą ironii i dystansu ukazuje spot reklamowy producenta mleka modyfikowanego. Widzimy więc plac zabaw, a na nim matki karmiące piersią i te "butelkowe", matki-wózkowe i matki noszące, pracujące zawodowo i te opiekujące się dziećmi w pełnym wymiarze czasu. Są też ojcowie. Są wrogie i pełne pogardy spojrzenia, jest walka na przezwiska, atmosfera się zagęszcza...

"O, spójrzcie! Policja piersiowa przybyła!"

"W 100 proc. wykarmione piersią, prosto ze źródła!"

"Poród w basenie, bez znieczulenia. Asystował nam delfin!"

"Ciekawe, jak to jest być mamą dorywczo?"

"Mamy niepracujące. Ciekawe, co one robią całymi dniami?"

"Wygląda na to, że niektóre mamy są zbyt leniwe, by karmić piersią"

... aż w końcu wydarza się coś, co wszystko zmienia! Zobaczcie sami, dlaczego ten film reklamowy robi furorę w sieci, wśród rodziców z każdej frakcji.

 

W końcu "bez względu na przekonania, przede wszystkim jesteśmy rodzicami", prawda?

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.