rak piersi

Więcej o:

rak piersi

  • Kup i pomóż w walce z rakiem piersi!

    Październik już od wielu lat jest Miesiącem Świadomości Raka Piersi. Śladem Estee Lauder idą inne popularne marki i za pomocą swojej rozpoznawalności szerzą wiedzę na temat samobadania oraz wspierają ośrodki zajmujące się chorymi. Zobacz jakie firmy wspierają kobiety! Avon to marka zaangażowana

  • Kampania na rzecz walki z rakiem piersi

    Już 20 lat temu pani Evelyn H. Lauder zapoczątkowała Kampanię na Rzecz Walki z Rakiem Piersi The Estée Lauder Companies i stworzyła wraz z magazynem SELF Różową Wstążkę, która stała się ogólnoświatowym symbolem zdrowych piersi. Hasło tegorocznej Kampanii "ODWAGA. Uwierz w świat bez raka piersi

  • Biżuteria Pandora z pomocą w walce z rakiem piersi - wesprzyj akcję!

    W ramach uczczenia miesiąca walki z rakiem piersi, marka Pandora w dniach 01.10. - 31.12.2012 przeprowadza akcję, która wspiera Kampanię Walki z Rakiem Piersi "Wspieram - Działam". 15% dochodu ze sprzedaży produktów, biorących udział w Kampanii wesprze Stowarzyszenie "Amazonki" Warszawa-Centrum

  • AVON kontra Rak Piersi: zrób prezent bliskiej osobie na Dzień Kobiet

    z Różową Wstążką to coś więcej niż zwykłe akcesoria. Kupując je, wspierasz walkę z rakiem piersi. Całkowity zysk z ich sprzedaży przekazywany jest na działania profilaktyczno-edukacyjne prowadzone w ramach Wielkiej Kampanii Życia - AVON kontra Rak Piersi. Do 2014 roku udało się zebrać na ten cel prawie 16

  • BRCA 1 i BRCA 2 - mutacja genów a rak piersi i rak jajnika

    się w sposób niekontrolowany, ich namnożenie może doprowadzić do rozwoju raka piersi lub raka jajnika. Zmutowany gen BRCA może też wywołać raka krtani, prostaty czy jelita grubego. BRCA 1 i BRCA 2 a nowotwór piersi i jajnika Nowotwory sutka i jajnika są nowotworami agresywnymi, trudnymi

  • AVON kontra Rak Piersi

    badań diagnostycznych oraz edukację na temat zachowań profilaktycznych. Gabinety oznaczone symbolem Różowej Wstążki wyróżniają się spośród innych placówek najwyższymi standardami obsługi. Program jest prowadzony w ramach kampanii AVON kontra Rak Piersi, która jest prowadzona w Polsce od 1998 roku