rak piersi

Więcej o:

rak piersi

  • Kup i pomóż w walce z rakiem piersi!

    Październik już od wielu lat jest Miesiącem Świadomości Raka Piersi. Śladem Estee Lauder idą inne popularne marki i za pomocą swojej rozpoznawalności szerzą wiedzę na temat samobadania oraz wspierają ośrodki zajmujące się chorymi. Zobacz jakie firmy wspierają kobiety! Avon to marka zaangażowana

  • Kampania na rzecz walki z rakiem piersi

    Już 20 lat temu pani Evelyn H. Lauder zapoczątkowała Kampanię na Rzecz Walki z Rakiem Piersi The Estée Lauder Companies i stworzyła wraz z magazynem SELF Różową Wstążkę, która stała się ogólnoświatowym symbolem zdrowych piersi. Hasło

  • BRCA 1 i BRCA 2 - mutacja genów a rak piersi i rak jajnika

    się w sposób niekontrolowany, ich namnożenie może doprowadzić do rozwoju raka piersi lub raka jajnika. Zmutowany gen BRCA może też wywołać raka krtani, prostaty czy jelita grubego. BRCA 1 i BRCA 2 a nowotwór piersi i jajnika Nowotwory sutka i jajnika są nowotworami agresywnymi, trudnymi do

  • AVON kontra Rak Piersi: zrób prezent bliskiej osobie na Dzień Kobiet

    piersi. Produkty z Różową Wstążką to coś więcej niż zwykłe akcesoria. Kupując je, wspierasz walkę z rakiem piersi. Całkowity zysk z ich sprzedaży przekazywany jest na działania profilaktyczno-edukacyjne prowadzone w ramach Wielkiej Kampanii Życia - AVON kontra Rak Piersi . Do

  • AVON kontra Rak Piersi

    AVON kontra Rak Piersi, która jest prowadzona w Polsce od 1998 roku. Jej głównym celem jest zwiększenie świadomości kobiet i propagowanie profilaktyki raka piersi poprzez specjalne działania, takiej jak "Moje pierwsze USG piersi" czy "Gabinety z Różową Wstążką". W ramach akcji marka

  • Pink Ribbon Estee Lauder kontra rak piersi

    W 1992 roku Evelyn H. Lauder stworzyła wraz z magazynem SELF Różową Wstążkę, jako symbol zdrowych piersi i zapoczątkowała Kampanieę na Rzecz Walki z Rakiem Piersi Estee Lauder Companies. Przez te 17 lat udało się zebrać miliony dolarów na finansowanie nowatorskich badań