POLOzaury to maskotki, które można zdobyć robiąc zakupy w sieci sklepów POLOmarket. To siedem pluszaków, które swoim kształtem przypominają różne rodzaje dinozaurów. Maskotki zostały zaprojektowane przez sieć, to autorski projekt. Akcja lojalnościowa rozpoczęła się w środę, 19 lutego i potrwa do 21 kwietnia.
Zasady akcji są proste: musimy robić zakupy w sieci POLOmarket, korzystając z karty lojalnościowej - POLOkarty lub e-POLOkarty. Za każde wydane 30 zł otrzymamy specjalny znaczek (w zależności od tego, z jakiej karty korzystamy, będzie on papierowy lub wirtualny). Za tzw. produkty premiowane, które są oznaczone w sklepach i gazetkach symbolem POLOzaurów, otrzymamy dodatkowe znaczki. Jeśli uzbieramy 50 znaczków, będziemy mogli odebrać POLOzaura bez dodatkowych opłat. Gdy zbierzemy 25 znaczków, będziemy mogli kupić maskotkę za 24,99 zł. Regulamin akcji znajdziemy w sklepach, a także na stronach internetowych: polomarket.pl lub polozaury.pl.
Akcja POLOmarketu to nie tylko maskotki. Na kanale sieci na YouTube możemy oglądać przygody POLOzaurów. Będą one poruszać ważne kwestie, m.in. nawyki żywieniowe, problemy emocjonalne, więzi rodzinne czy niedostateczną aktywność ruchową. POLOzaury spotkamy także na dedykowanej stronie internetowej, w mediach społecznościowych i w aplikacji mobilnej.
Dlaczego produkty dla kobiet są droższe? Różowy podatek