1. I trymestr ciy

    1. 1
    2. 2
    3. 3
    4. 4
    5. 5
    6. 6
    7. 7
    8. 8
    9. 9
    10. 10
    11. 11
    12. 12
    13. 13
    14. 14
  2. II trymestr ciy

    1. 15
    2. 16
    3. 17
    4. 18
    5. 19
    6. 20
    7. 21
    8. 22
    9. 23
    10. 24
    11. 25
    12. 26
    13. 27
  3. III trymestr ciy

    1. 28
    2. 29
    3. 30
    4. 31
    5. 32
    6. 33
    7. 34
    8. 35
    9. 36
    10. 37
    11. 38
    12. 39
    13. 40
  4. I rok ycia

    1. 1
    2. 2
    3. 3
    4. 4
    5. 5
    6. 6
    7. 7
    8. 8
    9. 9
    10. 10
    11. 11
    12. 12
    13. 13
    14. 14
    15. 15
    16. 16
    17. 17
    18. 18
    19. 19
    20. 20
    21. 21
    22. 22
    23. 23
    24. 24
    25. 25
    26. 26
    27. 27
    28. 28
    29. 29
    30. 30
    31. 31
    32. 32
    33. 33
    34. 34
    35. 35
    36. 36
    37. 37
    38. 38
    39. 39
    40. 40
    41. 41
    42. 42
    43. 43
    44. 44
    45. 45
    46. 46
    47. 47
    48. 48
    49. 49
    50. 50
    51. 51
    52. 52

Podaj: planowan dat porodu lub dat urodzin dziecka

"CO ZA SZCZʦCIE! CO ZA PECH!" THOMAS HALLING WYD. ENEDUERABE

Jeli co, co wydaje si nam szczciem, przeanalizujemy pod innym ktem, moe si okaza, e jest pechem. Przyjmujc takie zaoenie, szwedzki autor stworzy przewrotn opowie o jednym dniu z ycia kilkuletniej Amandy. "Niebo byo niebieskie, wiecio soce. Amanda wybraa si na spacer. Co za szczcie!/ Niebo byo niebieskie, wiecio soce. Amanda wybraa si na spacer. Co za pech!". A dlaczego tak? Bo gdyby si nie wybraa, mogaby si okropnie nudzi; jednak gdyby si nie wybraa, mogaby si te wietnie bawi w domu. Najnowsza pozycja wydawnictwa EneDueRabe - z dwoma pocztkami, dwoma zakoczeniami, napisana z pomysem i wietnie zilustrowana, jest dobrym wprowadzeniem do zrozumienia wzgldnoci pewnych rzeczy, subiektywizmu oceny - brzmi powanie, ale dzieci na pewno polubi t ksik.