Sklep pod ręką

Zakupy z małym dzieckiem u boku, zwłaszcza w dużych centrach handlowych nie należą do przyjemności. Dużo bardziej praktyczne może okazać się kupowanie przez internet lub z katalogów wysyłkowych.

Atutów tego typu zakupów jest wiele. Najważniejszym jest jednak chyba to, że zakupy można spokojnie przemyśleć. Nie kupujesz ani pod presją, ani pod wpływem impulsu. Poza tym oszczędzasz wiele czasu - nie tracisz go wybierając, przymierzając, stojąc w kolejce do kasy.

W Polsce funkcjonuje kilka sklepów wysyłkowych, których ofertę można poznać poprzez katalogi. Jednym z nich jest Quelle. Ten " sklep" działa w Polsce już od 15 lat. Zdążył już przez ten czas wyrobić sobie wierną klientelę. Do tradycyjnego katalogu dołącza specjalny katalog Baby, w którym można znaleźć bardzo różnorodna ofertę przeznaczoną specjalnie dla dzieci i kobiet w ciąży. Są to zarówno ubranka dla niemowląt i małych dzieci (do 3-4 lat), stroje dla przyszłych mam jak i akcesoria do pielęgnacji i karmienia, a także zabawki, pościel i inne sprzęty jak na przykład wózki czy łóżeczka podróżne. W katalogu można znaleźć wiele produktów dobrze znanych firm takich jak Esprit, Chicco, Fisher Price czy Nuk.

Wszystkie produkty są dokładnie opisane. Na końcu podana jest również szczegółowa tabela wymiarów, dzięki której najłatwiej dobrać odpowiedni rozmiar. Najważniejszą sprawą jest jednak to, że każdy kupiony produkt można zwrócić (jeśli nie spełnia oczekiwań) w ciągu 21 dni, a zapłacone pieniądze dostać z powrotem. Warto jednak przed złożeniem zamówienia dokładnie poznać warunki zakupów (są szczegółowo podane na ostatniej stronie katalogu).

Katalog można zamówić wieloma drogami: telefonicznie, sms-owo, faksem lub przez internet.

Szczegółowe informacje i pełną ofertę znajdziecie na stronie www.quelle.pl

Quelle:

tel.: 061 66 44 800 (od poniedziałku do soboty w godzinach od 8.00 do 21.00)

Fax: 061 66 44 801 (24 h)

SMS: 7160

Internet: www.quelle.pl

e-mail: Quelle@quelle.pl

pocztą: Quelle Polska Sp. z o. o., skrytka pocztowa 25, 60-959 Poznań

Więcej o:
Copyright © Agora SA