1. I trymestr ciąży

    1. 1
    2. 2
    3. 3
    4. 4
    5. 5
    6. 6
    7. 7
    8. 8
    9. 9
    10. 10
    11. 11
    12. 12
    13. 13
    14. 14
  2. II trymestr ciąży

    1. 15
    2. 16
    3. 17
    4. 18
    5. 19
    6. 20
    7. 21
    8. 22
    9. 23
    10. 24
    11. 25
    12. 26
    13. 27
  3. III trymestr ciąży

    1. 28
    2. 29
    3. 30
    4. 31
    5. 32
    6. 33
    7. 34
    8. 35
    9. 36
    10. 37
    11. 38
    12. 39
    13. 40
  4. I rok życia

    1. 1
    2. 2
    3. 3
    4. 4
    5. 5
    6. 6
    7. 7
    8. 8
    9. 9
    10. 10
    11. 11
    12. 12
    13. 13
    14. 14
    15. 15
    16. 16
    17. 17
    18. 18
    19. 19
    20. 20
    21. 21
    22. 22
    23. 23
    24. 24
    25. 25
    26. 26
    27. 27
    28. 28
    29. 29
    30. 30
    31. 31
    32. 32
    33. 33
    34. 34
    35. 35
    36. 36
    37. 37
    38. 38
    39. 39
    40. 40
    41. 41
    42. 42
    43. 43
    44. 44
    45. 45
    46. 46
    47. 47
    48. 48
    49. 49
    50. 50
    51. 51
    52. 52

Podaj: planowaną datę porodu lub datę urodzin dziecka

Biała dama z czarnym gońcem

?Czarno na białym i biało na czarnym? Marcina Brykczyńskiego z ilustracjami Janusza Stanny'ego. To dowód, że o urodzie książki nie decyduje obfitość użytych środków, a profesjonalizm autorów, prostota i dobry smak.
Wznowiona i rozszerzona o nowe wiersze, bardzo wyrafinowana estetycznie, urodziwa książka męskiego duetu - niepospolicie zręcznego w grach słownych Marcina Brykczyńskiego i biegłego w zabawie pędzlem Janusza Stannego, profesora warszawskiej Akademii Sztuk Pięknych. Wszystkie wiersze oparte są na antagonizmie bieli i czerni, na nieustannym odwracaniu figur białych jak mąka i czarnych jak sadza. To, czego nie zdoła pokazać słowem poeta - dopowiada grafik, z użyciem dwóch tylko kolorów. Biały kruk, czarny cień białego kominiarza, biała dama z czarnym gońcem, czarno ubrany biały niedźwiedź na śniegu postaci to pojawiają się, to znikają na czarnych i białych tłach. Wysmakowany layout - projekt graficzny książki, czyni z niej przykład mistrzowskiej roboty edytorskiej - ręcznie pisana czcionka, przemyślane proporcje rysunku do bieli tła - majstersztyk!

wyd. Znak