joga w ciąży

Więcej o:

joga w ciąży

  • Joga w ciąży - poradnik dla przyszłych mam

    Joga pozwala wyciszyć się, wzmocnić mięśnie, rozciągnąć je oraz nauczyć prawidłowego oddychania. Pozornie niezbyt duża intensywność ćwiczeń sprawia, że joga cieszy się coraz większą popularnością u przyszłych mam jak i u kobiet, które niedawno rodziły. W okresie ciąży wszystkie zalety jogi nabierają

  • Modelka XXL, Ashley Graham, w ostatniej sesji przed porodem. Odważnie

    , eksponując swój brzuch. Często wrzuca zdjęcia na profil instagramowy oraz bierze udział w sesjach zdjęciowych, m.in.  dla "Vogue'a" . Efekt jest przepiękny, widać, że ciąża modelce służy i gwiazda czuje się dobrze (co potwierdzają jej częste relacje z treningów na siłowni czy zajęć jogi). 

  • Pilates czy joga - które zajęcia wybrać w czasie ciąży?

    , przygotowując się do porodu. Joga - kiedy zacząć i jak często ćwiczyć? Znając zalety trenowania jogi można pomyśleć, że im więcej się ćwiczy, tym lepiej. Jednak zdaniem ekspertów, ilość treningów należy rozpatrywać w bardzo indywidualny sposób. Kobiety, które ćwiczyły jogę przed ciążą przynajmniej na trzy

  • Kontrowersje wokół porodu

    akcję skurczową, a liczba porodów zabiegowych zwiększyła się o 35 proc. Zamiast dać kobiecie kanapkę, personel "wzmacnia" rodzącą kroplówką Joga Praktykowanie jogi w ciąży pomaga poznać swoje ciało, uczy się relaksować. Ćwiczenia delikatnie