1. I trymestr ciąży

    1. 1
    2. 2
    3. 3
    4. 4
    5. 5
    6. 6
    7. 7
    8. 8
    9. 9
    10. 10
    11. 11
    12. 12
    13. 13
    14. 14
  2. II trymestr ciąży

    1. 15
    2. 16
    3. 17
    4. 18
    5. 19
    6. 20
    7. 21
    8. 22
    9. 23
    10. 24
    11. 25
    12. 26
    13. 27
  3. III trymestr ciąży

    1. 28
    2. 29
    3. 30
    4. 31
    5. 32
    6. 33
    7. 34
    8. 35
    9. 36
    10. 37
    11. 38
    12. 39
    13. 40
  4. I rok życia

    1. 1
    2. 2
    3. 3
    4. 4
    5. 5
    6. 6
    7. 7
    8. 8
    9. 9
    10. 10
    11. 11
    12. 12
    13. 13
    14. 14
    15. 15
    16. 16
    17. 17
    18. 18
    19. 19
    20. 20
    21. 21
    22. 22
    23. 23
    24. 24
    25. 25
    26. 26
    27. 27
    28. 28
    29. 29
    30. 30
    31. 31
    32. 32
    33. 33
    34. 34
    35. 35
    36. 36
    37. 37
    38. 38
    39. 39
    40. 40
    41. 41
    42. 42
    43. 43
    44. 44
    45. 45
    46. 46
    47. 47
    48. 48
    49. 49
    50. 50
    51. 51
    52. 52

Podaj: planowaną datę porodu lub datę urodzin dziecka

Zupa

ma swoich gorących przeciwników i zwolenników. Pierwsi uważają, że zupy są kaloryczne, tuczące i pracochłonne, drudzy, że to dobre świetna porcja warzyw, nie "wygotowanych" ze składników mineralnych, które przechodzą do wywaru. Jak zwykle, jedni i drudzy mają trochę racji. Nadmiar kalorii fundują nam zawiesiste, zabielane lub zasmażane zupy na wywarze z tłustego mięsa, kości czy wędzonki. Nie polecamy także zup gotowanych na "kostkach" bulionowych (składających się w dużej mierze z soli i substancji wzmacniających smak). Ale zupy ze świeżych lub mrożonych warzyw to dodatkowa porcja witamin i minerałów. Łatwe do podgrzania, dobrze rozgrzewają po zimowym spacerze. Jeśli do zupy dodamy chude mięso, obraną z ości rybę lub sycące warzywa strączkowe (fasolę, soję, cieciorkę, soczewicę), może ona z powodzeniem zastąpić drugie danie.