1. I trymestr ciąży

    1. 1
    2. 2
    3. 3
    4. 4
    5. 5
    6. 6
    7. 7
    8. 8
    9. 9
    10. 10
    11. 11
    12. 12
    13. 13
    14. 14
  2. II trymestr ciąży

    1. 15
    2. 16
    3. 17
    4. 18
    5. 19
    6. 20
    7. 21
    8. 22
    9. 23
    10. 24
    11. 25
    12. 26
    13. 27
  3. III trymestr ciąży

    1. 28
    2. 29
    3. 30
    4. 31
    5. 32
    6. 33
    7. 34
    8. 35
    9. 36
    10. 37
    11. 38
    12. 39
    13. 40
  4. I rok życia

    1. 1
    2. 2
    3. 3
    4. 4
    5. 5
    6. 6
    7. 7
    8. 8
    9. 9
    10. 10
    11. 11
    12. 12
    13. 13
    14. 14
    15. 15
    16. 16
    17. 17
    18. 18
    19. 19
    20. 20
    21. 21
    22. 22
    23. 23
    24. 24
    25. 25
    26. 26
    27. 27
    28. 28
    29. 29
    30. 30
    31. 31
    32. 32
    33. 33
    34. 34
    35. 35
    36. 36
    37. 37
    38. 38
    39. 39
    40. 40
    41. 41
    42. 42
    43. 43
    44. 44
    45. 45
    46. 46
    47. 47
    48. 48
    49. 49
    50. 50
    51. 51
    52. 52

Podaj: planowaną datę porodu lub datę urodzin dziecka

Tłuszcz

jeden z podstawowych składników pożywienia. Powinien być źródłem nie więcej niż 40-50 procent dziennie pochłanianej przez dziecko porcji kalorii. A jest bardzo kaloryczny, ponad dwa razy bardziej niż porównywalna porcja białek czy węglowodanów. W diecie dzieci (i dorosłych) przeważać powinny dobre jakościowo oleje roślinne (szczególnie oliwa z oliwek, olej rzepakowy niskoerukowy), nie może zabraknąć także tłuszczu rybiego, bogatego w cenne kwasy tłuszczowe omega 3 (potrzebne m.in. dla prawidłowego rozwoju układu nerwowego). Nie powinniśmy całkiem eliminować tłuszczu zwierzęcego - pewna dawka zawartego w nim cholesterolu potrzebna jest do prawidłowego rozwoju małego organizmu (wystarczającą porcję dziecko otrzyma pijąc mleko i jego przetwory o niższej zawartości tłuszczu, jedząc sery, wędliny).