1. I trymestr ci捫y

    1. 1
    2. 2
    3. 3
    4. 4
    5. 5
    6. 6
    7. 7
    8. 8
    9. 9
    10. 10
    11. 11
    12. 12
    13. 13
    14. 14
  2. II trymestr ci捫y

    1. 15
    2. 16
    3. 17
    4. 18
    5. 19
    6. 20
    7. 21
    8. 22
    9. 23
    10. 24
    11. 25
    12. 26
    13. 27
  3. III trymestr ci捫y

    1. 28
    2. 29
    3. 30
    4. 31
    5. 32
    6. 33
    7. 34
    8. 35
    9. 36
    10. 37
    11. 38
    12. 39
    13. 40
  4. I rok 篡cia

    1. 1
    2. 2
    3. 3
    4. 4
    5. 5
    6. 6
    7. 7
    8. 8
    9. 9
    10. 10
    11. 11
    12. 12
    13. 13
    14. 14
    15. 15
    16. 16
    17. 17
    18. 18
    19. 19
    20. 20
    21. 21
    22. 22
    23. 23
    24. 24
    25. 25
    26. 26
    27. 27
    28. 28
    29. 29
    30. 30
    31. 31
    32. 32
    33. 33
    34. 34
    35. 35
    36. 36
    37. 37
    38. 38
    39. 39
    40. 40
    41. 41
    42. 42
    43. 43
    44. 44
    45. 45
    46. 46
    47. 47
    48. 48
    49. 49
    50. 50
    51. 51
    52. 52

Podaj: planowan dat porodu lub dat urodzin dziecka

S這dycze

w piramidzie 篡wienia zajmuj ostatnie miejsce, z adnotacj: spo篡wa najwy瞠j kilka razy w miesi帷u. Powiedzmy sobie szczerze, 瞠 mo積a bez nich 篡 i to ca趾iem zdrowo. Nie s tak瞠 niezb璠ne do prawid這wego rozwoju dzieciom - wr璚z przeciwnie, ich nadmiar w diecie to ryzyko oty這軼i, cukrzycy, pr鏂hnicy i wielu innych problem闚 ze zdrowiem. Tyle teoria. W praktyce maluchy z ka盥ej strony kuszone s i obdarowywane s這dko軼iami, a obyczaj ka瞠 odczytywa s這dkie podarunki (cukierki, czekoladki, ciasta) jako przejaw mi這軼i i troski. Je郵i zale篡 nam na zdrowiu dziecka, trzymajmy si kilku wa積ych zasad. S這dycze mo積a je嗆 w niewielkich ilo軼iach jako deser, a nie zamiennik posi趾u. S這dycze nie powinny by nagrod, szczeg鏊nie nagrod pocieszenia. Po zjedzeniu czego s這dkiego trzeba umy z瑿y. Spo鈔鏚 r騜nych s這dko軼i wybierajmy dla dziecka to, co mniej szkodliwe (czekolada, domowe wypieki, mleczne desery). Uczmy dziecko, 瞠 tak samo smaczne jak s這dycze s 鈍ie瞠 owoce. A je郵i zauwa篡my, 瞠 dziecko nie ma apetytu, zaczyna si zaokr庵la lub ma k這poty z emocjami (jest nadpobudliwe) - ograniczmy s這dycze w jego diecie.



Wi璚ej o: