1. I trymestr ciąży

    1. 1
    2. 2
    3. 3
    4. 4
    5. 5
    6. 6
    7. 7
    8. 8
    9. 9
    10. 10
    11. 11
    12. 12
    13. 13
    14. 14
  2. II trymestr ciąży

    1. 15
    2. 16
    3. 17
    4. 18
    5. 19
    6. 20
    7. 21
    8. 22
    9. 23
    10. 24
    11. 25
    12. 26
    13. 27
  3. III trymestr ciąży

    1. 28
    2. 29
    3. 30
    4. 31
    5. 32
    6. 33
    7. 34
    8. 35
    9. 36
    10. 37
    11. 38
    12. 39
    13. 40
  4. I rok życia

    1. 1
    2. 2
    3. 3
    4. 4
    5. 5
    6. 6
    7. 7
    8. 8
    9. 9
    10. 10
    11. 11
    12. 12
    13. 13
    14. 14
    15. 15
    16. 16
    17. 17
    18. 18
    19. 19
    20. 20
    21. 21
    22. 22
    23. 23
    24. 24
    25. 25
    26. 26
    27. 27
    28. 28
    29. 29
    30. 30
    31. 31
    32. 32
    33. 33
    34. 34
    35. 35
    36. 36
    37. 37
    38. 38
    39. 39
    40. 40
    41. 41
    42. 42
    43. 43
    44. 44
    45. 45
    46. 46
    47. 47
    48. 48
    49. 49
    50. 50
    51. 51
    52. 52

Podaj: planowaną datę porodu lub datę urodzin dziecka

Kluski

Ta pojemna nazwa mieści w sobie mnóstwo rodzajów wyrobów mącznych. Kluski przez całe dekady były uważane za jedzenie bardzo tuczące, dziś nieco zmienia się podejście do nich, wszak podstawą zdrowej diety są węglowodany. Najbardziej tuczące są przeważnie dodawane do klusek sosy, skwarki, tłuszcz. Jeśli mielibyśmy ustawić kluski w jakiejś dietetycznej kolejności, to najzdrowszy byłby gotowany al dente makaron razowy lub z pszenicy durum. Dużo mniej wartości mają kluski robione tradycyjnie z białej mąki - lane, kładzione itp. Osobna kategoria to kluski przyrządzane na bazie gotowanych ziemniaków: kopytka, pyzy, knedle, śląskie - po dwukrotnym gotowaniu w ziemniakach nie ma cienia witamin i minerałów, pozostaje za to kleista i sycąca masa, która na talerzu i w żołądku zajmuje miejsce bardziej wartościowym pokarmom. Jeśli klusek nie polewamy tłuszczem i jemy je z umiarem, od czasu do czasu mogą zagościć na naszym stole.