1. I trymestr ciąży

    1. 1
    2. 2
    3. 3
    4. 4
    5. 5
    6. 6
    7. 7
    8. 8
    9. 9
    10. 10
    11. 11
    12. 12
    13. 13
    14. 14
  2. II trymestr ciąży

    1. 15
    2. 16
    3. 17
    4. 18
    5. 19
    6. 20
    7. 21
    8. 22
    9. 23
    10. 24
    11. 25
    12. 26
    13. 27
  3. III trymestr ciąży

    1. 28
    2. 29
    3. 30
    4. 31
    5. 32
    6. 33
    7. 34
    8. 35
    9. 36
    10. 37
    11. 38
    12. 39
    13. 40
  4. I rok życia

    1. 1
    2. 2
    3. 3
    4. 4
    5. 5
    6. 6
    7. 7
    8. 8
    9. 9
    10. 10
    11. 11
    12. 12
    13. 13
    14. 14
    15. 15
    16. 16
    17. 17
    18. 18
    19. 19
    20. 20
    21. 21
    22. 22
    23. 23
    24. 24
    25. 25
    26. 26
    27. 27
    28. 28
    29. 29
    30. 30
    31. 31
    32. 32
    33. 33
    34. 34
    35. 35
    36. 36
    37. 37
    38. 38
    39. 39
    40. 40
    41. 41
    42. 42
    43. 43
    44. 44
    45. 45
    46. 46
    47. 47
    48. 48
    49. 49
    50. 50
    51. 51
    52. 52

Podaj: planowaną datę porodu lub datę urodzin dziecka

Figa

Słodki owoc południowy o miękkim, bardzo słodkim miąższu pełnym drobniutkich pestek i mięsistej skórce. Świeże, ciemnofioletowe figi to prawdziwy przysmak dla tych, którzy latem odwiedzają południe Europy. Inna odmiana służy do suszenia i jest używana jako bakalie.

Warto jeść figi pod każdą postacią (lepiej na surowo niż w formie ultrasłodkiego dżemu), są bowiem bogatym źródłem składników mineralnych (potas, wapń, magnez, fosfor), witamin (C, z grupy B, beta-karotenu) i błonnika. Oczywiście jemy je z umiarem - świeże figi zawierają do 25 proc. fruktozy i glukozy, a suszone nawet do 75 proc. cukrów!

Niemowlętom figi można podawać w 11.-12. miesiącu życia. Suszone figi przed podaniem warto namoczyć i pokroić lub zmiksować.