1. I trymestr ci捫y

    1. 1
    2. 2
    3. 3
    4. 4
    5. 5
    6. 6
    7. 7
    8. 8
    9. 9
    10. 10
    11. 11
    12. 12
    13. 13
    14. 14
  2. II trymestr ci捫y

    1. 15
    2. 16
    3. 17
    4. 18
    5. 19
    6. 20
    7. 21
    8. 22
    9. 23
    10. 24
    11. 25
    12. 26
    13. 27
  3. III trymestr ci捫y

    1. 28
    2. 29
    3. 30
    4. 31
    5. 32
    6. 33
    7. 34
    8. 35
    9. 36
    10. 37
    11. 38
    12. 39
    13. 40
  4. I rok 篡cia

    1. 1
    2. 2
    3. 3
    4. 4
    5. 5
    6. 6
    7. 7
    8. 8
    9. 9
    10. 10
    11. 11
    12. 12
    13. 13
    14. 14
    15. 15
    16. 16
    17. 17
    18. 18
    19. 19
    20. 20
    21. 21
    22. 22
    23. 23
    24. 24
    25. 25
    26. 26
    27. 27
    28. 28
    29. 29
    30. 30
    31. 31
    32. 32
    33. 33
    34. 34
    35. 35
    36. 36
    37. 37
    38. 38
    39. 39
    40. 40
    41. 41
    42. 42
    43. 43
    44. 44
    45. 45
    46. 46
    47. 47
    48. 48
    49. 49
    50. 50
    51. 51
    52. 52

Podaj: planowan dat porodu lub dat urodzin dziecka

B這nnik

Inaczej w堯kno pokarmowe - to grupa w璕lowodan闚 pochodzenia ro郵innego, kt鏎ych nie trawimy, ale kt鏎e odgrywaj wa積 rol w 篡wieniu. Obecno嗆 b這nnika w codziennej diecie sprzyja dobrej pracy jelit, przeciwdzia豉 zaparciom, a tak瞠 nowotworom jelita grubego; b這nnik pomaga ponadto utrzyma prawid這wy poziom cholesterolu we krwi.

B這nnik potrzebny jest zar闚no w diecie doros造ch, jak i dzieci. Powinna ona zatem by obfita w warzywa i owoce, pe軟e ziarna zb騜 (razowe pieczywo, p豉tki, kasze), nasiona, suszone owoce. W豉郾ie ze wzgl璠u na b這nnik lepiej jest, 瞠by dziecko pogryza這 suszone owoce zamiast cukierk闚, oswaja這 si ze smakiem ciemnego chleba, raczej jad這 owoce, ni pi這 soki owocowe.

Wi璚ej o: