gry komputerowe

Więcej o:

gry komputerowe

  • Psychologowie o przemocy w grach komputerowych

    Psychologowie o przemocy w grach komputerowych Badania psychologiczne sugerują, że istnieje związek pomiędzy graniem w pełne przemocy gry komputerowe a agresywnym zachowaniem w "prawdziwym" życiu Do takich wniosków doszli m.in. Craig Anderson z Uniwersytetu Missouri oraz Karen Dill z Lenor-Rhyne

  • Humor w grach komputerowych

    Humor w grach komputerowych Dowcip nie jest domeną elektronicznej rozrywki. A jeśli już się pojawia, jest zwykle mało subtelny. Zdecydowanie najwięcej okazji, by się uśmiechnąć, mają miłośnicy gier przygodowych. Z dwóch powodów. Po pierwsze, w gatunku tym liczy się przede wszystkim intelekt. Ani

  • Spór o ekranizacje gier komputerowych

    także dla tych, którzy nigdy o niej nie słyszeli. Producenci podkreślają, że film musi najpierw się bronić jako film, a dopiero później jako adaptacja. Fassbender dodaje - "Nie tworzymy gry komputerowej. Staramy się stworzyć doświadczenie filmowe, musimy zatem wprowadzać nowe elementy". Mimo to nie zabraknie elementów

  • Nolan Bushnell: człowiek, który dał nam gry komputerowe

    całymi nocami grał w "Spacewars". To była jedna z pierwszych w historii gier komputerowych, zaprojektowana dla dwóch graczy, w której było trzeba zestrzelić pilotowany przez przeciwnika statek kosmiczny. Bardzo proste i bardzo prymitywne, ale "Spacewars" wkręciły Bushnella bez reszty. Piwo? Nie, Pong

  • Omni: wskocz do gry komputerowej

    Omni jest jak bieżnia treningowa - ale w kształcie leja i, co ciekawe, bez elementów mechanicznych. Ześlizgujesz się po ściankch w specjalnych butach z wchodzącą w wyżłobienia stacji stabilizacyjną wypustką na podeszwie. Pion utrzymasz też dzięki pasowi i (składanym) barierkom, jak w odskulowym

  • Gry komputerowe nie tylko szkodzą. Ale...

    Bavelier prowadziła badania na grupie ochotników. Na początku zbadano ich wzrok, potem podzielono na mniejsze grupy, w których grali w różne rodzaje gier - od logicznych i edukacyjnych, poprzez proste "strzelanki", aż po strategiczne gry akcji. Po dwóch tygodniach grania godzinę dziennie