Do końca grudnia można wesprzeć program "Polskie Nadzieje Olimpijskie"

Konsumenci, kupując wybrane produkty P&G mogą wesprzeć młodych sportowców, a także rozwój dzieci chorych i niepełnosprawnych poprzez sport. Ambasadorką akcji została mistrzyni olimpijska, świata i Europy, Otylia Jędrzejczak.

Aktywność fizyczna pełni bardzo ważną rolę w życiu dzieci. Sport przyczynia się do ich prawidłowego rozwoju fizycznego, emocjonalnego i społecznego. Wszyscy rodzice, którzy z dumą obserwują pierwsze kroki własnego dziecka i wspierają je na późniejszych etapach życia, mogą teraz także w prosty sposób pomóc innym dzieciom i młodzieży w realizacji ich marzeń, włączając się do akcji na rzecz programu „Polskie Nadzieje Olimpijskie”.

Program prowadzony przez Polską Fundację Olimpijską przy Polskim Komitecie Olimpijskim oraz Fundację Polsat, we współpracy z Procter & Gamble, Telewizją Polsat, PGNiG oraz Grey Group. W ciągu dwóch lat trwania programu, przekazano 22 granty na rzecz instytucji zajmujących się organizacją zajęć sportowych dla dzieci i młodzieży w całej Polsce.

Naszym celem jest wsparcie organizacji sportowych, które pomagają młodym sportowcom doskonalić ich umiejętności. Pragniemy inwestować w programy innowacyjne, inspirowane najnowocześniejszymi metodami szkolenia, które wspierają najbardziej utalentowaną polską młodzież w ich dążeniach na olimpijski szczyt - wyjaśnia Włodzimierz Kleniewski, dyrektor Polskiej Fundacji Olimpijskiej.

"Polskie Nadzieje Olimpijskie" to inicjatywa na rzecz propagowania i rozwijania sportu oraz aktywności fizycznej także wśród dzieci chorych i niepełnosprawnych.

Dla dzieci chorych i niepełnosprawnych sport stanowi szansę na pełniejsze uczestnictwo w życiu społecznym, rozwija osobowość, dodaje pewności siebie, buduje wiarę we własne możliwości. Każdy ich wysiłek jest na miarę medalu olimpijskiego, a my pragniemy dać im możliwość podejmowania tych wysiłków - mówi Krystyna Aldridge-Holc, prezes Fundacji Polsat.

Partnerem-założycielem programu "Polskie Nadzieje Olimpijskie" jest firma Procter & Gamble, której produkty są obecne w niemal każdym gospodarstwie domowym w Polsce.

Jako partner Ruchu Olimpijskiego, od kilku lat angażujemy się w działania, także społeczne, na rzecz sportu. Wyrazem tego zaangażowania jest program „Polskie Nadzieje Olimpijskie”, do którego po raz pierwszy zaprosiliśmy także naszych partnerów handlowych i konsumentów, by wspólnie z nami wspierali jego szczytny cel - mówi Jakub Gawroński, Dyrektor ds. Rynku Tradycyjnego P&G.

Akcja na rzecz programu "Polskie Nadzieje Olimpijskie" jest prowadzona w sklepach sieci Piotr i Paweł oraz Eurocash (m.in. ABC, Lewiatan, Delikatesy Centrum). Może włączyć się w nią każdy, kto do 31 grudnia odwiedzi w/w sklepy i kupi wybrane produkty marek P&G (m.in. Always, Gillette Venus, Pampers, Vizir, Ambi Pur, Duracell).

Ambasadorką akcji została Otylia Jędrzejczak, polska pływaczka, mistrzyni i dwukrotna srebrna medalistka Igrzysk Olimpijskich, mistrzyni świata i Europy, a także inicjatorka wielu programów na rzecz rozwoju sportowych talentów i propagowania sportu w Polsce.

Nawet największy talent bez dostępu do nowoczesnych systemów szkoleniowych i odpowiedniego zaplecza treningowego nie zapewni młodym sportowcom miejsca na olimpijskim podium. Dlatego programy takie jak ten zasługują na szczególną uwagę. Prosty mechanizm akcji (wystarczy kupić wybrane produkty w odpowiednim sklepie) pomoże nadziejom polskiego sportu, dzieciom najbardziej utalentowanym, w ich sportowym rozwoju, aby któregoś dnia mogły sięgnąć po medale - podkreśla Otylia Jędrzejczak.

Zgromadzone dzięki akcji fundusze, w postaci grantów, zostaną przekazane na rzecz organizacji, które zgłosiły się do trwającej obecnie edycji programu "Polskie Nadzieje Olimpijskie".

Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.