Wrzesień za pasem, dlatego to ostatni dzwonek na to, aby skompletować dziecku wyprawkę i odpowiednio przygotować je na powrót do szkoły. Dlaczego warto zrobić to w miarę wcześniej i nie zostawiać zakupów na ostatnią chwilę? Czasy, gdy w naszych koszykach lądowały przypadkowe plecaki, piórniki czy ubrania, dawno mamy za sobą. Moda dziecięca rządzi się tymi samymi prawami, co ta dla dorosłych, dlatego także i w tym przypadku mamy do czynienia z sezonowymi trendami. To samo dotyczy dodatków i akcesoriów. Nie ma również wątpliwości, że wymarzone ubrania czy przybory szkolne sprawią, że powrót do szkoły będzie dużo przyjemniejszy. Na co więc warto zwrócić uwagę w najbliższym sezonie?
Aby dowiedzieć się, co w szkolnej modzie piszczy, warto zajrzeć do najnowszej kampanii #Back2School, jaką przygotowała platforma zakupowa SHEIN. Propozycje odzieżowego giganta nawiązują do czterech najmocniejszych trendów tego sezonu. Chodzi więc przede wszystkim o styl sportowy, rockowy, retro oraz odrobinę elegancji. Jak to wszystko stylizować? Tutaj panuje spora dowolność, która doskonale wpisuje się w różnorodność gustów i preferencji uczniów. Oczywiście można postawić na spójny look w jednym stylu, np. sportowym. Tutaj warto sięgnąć zwłaszcza po supermodne propozycje inspirowane amerykańskimi college’ami, np. oversize’owe bluzy z charakterystycznymi aplikacjami, luźne spodnie czy mini spódniczki.
Zarówno na rozpoczęcie roku, jak i na inne ważne uroczystości, z pewnością przyda się również kilka eleganckich ubrań. SHEIN proponuje tutaj przede wszystkim ponadczasowe outfity, np. proste spódnice, białe koszule i marynarki w stonowanych kolorach i klasycznych krojach. Warto pamiętać jednak, że moda – zwłaszcza skierowana do młodego odbiorcy – to przede wszystkim dobra zabawa. Nie zawsze więc trzeba ograniczać się do jednego stylu i warto pokusić się o modowy misz-masz. Taka eklektyczna mieszanka daje oryginalny i świeży look, który nie tylko zrobi wrażenie na szkolnych korytarzach, ale przede wszystkim doskonale wyrazi własne "ja" uczniów.
Szkolna wyprawka dla dziecka lub nastolatka to jednak nie tylko nowe ubrania. Początek roku szkolnego tradycyjnie wiąże się także z zakupem nowego plecaka, piórnika, zeszytów czy innych przyborów szkolnych. SHEIN, które kojarzy się głównie z odzieżą, pamięta jednak także o uczniach i przygotował dla nich specjalną ofertę. Znaleźć w niej można m.in. wieloprzegrodowe piórniki, specjalne torby na artykuły szkolne, kalkulatory, zeszyty, kreatywne bidony oraz pudełka na lunch. W tym sezonie szczególnie modne będą dodatki nawiązujące do lat 90. oraz wczesnych 2000. To więc przede wszystkim mocne kolory oraz printy i aplikacje, które często nawiązują do bohaterów oldschoolowych bajek lub filmów.
Większość rodziców przygląda się powyższym trendom z lekkim przerażeniem. Szalejąca inflacja i otaczająca nas z każdej strony drożyzna sprawiają, że wiele rodzin ma dużo mniejszy budżet na wyprawkę szkolną niż jeszcze rok temu. Jeszcze inną kwestią jest fakt, że dzieci i młodzież tak szybko rosną, że wiele nowych ubrań nie posłuży im dłużej niż przez jeden sezon. W takich okolicznościach wydawanie kilkuset złotych na odzież nie zawsze jest dobrym pomysłem. Ograniczenie środków finansowych na wyprawkę na szczęście nie oznacza, że dziecko nie dostanie wymarzonego plecaka czy modnej bluzy. Stylowe ubrania i dodatki wcale nie muszą rujnować domowego budżetu, wystarczy poszukać dobrych okazji cenowych. Na platformie zakupowej SHEIN zarówno akcesoria do szkoły, jak i odzież, kupić można już za kilkanaście złotych. Dla przykładu pojemne piórniki to często koszt około 10-20 zł. Znalezienie podobnych okazji w tradycyjnych sklepach graniczy z cudem. Szeroki asortyment SHEIN pozwala więc nie tylko zaoszczędzić pieniądze, ale także i czas. Wszystkie potrzebne artykuły i odzież można bowiem zakupić w jednym miejscu, bez konieczności realizowania kilku zamówień. Oferta SHEIN zadowoli więc zarówno praktycznych dorosłych, jak i dzieci, które czekają na swoje wymarzone artykuły. Co więcej, wybrane produkty dostępne są w opcji QuickShip. Oznacza to, że dotrą do konsumenta w przeciągu 4 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia. Dzięki nowej opcji dostawy czas ten skrócony został o połowę.
Materiał promocyjny marki SHEIN.