Drugi rok życia dziecka. Rozwój poprzez zabawę? Linkimalsy wymiatają!

Sowa, Wieloryb, Niedźwiedź polarny - rodzina Linkimalsów od Fisher-Price powiększyła się o kolejne interaktywne zwierzaki. Zależy ci na rozwijaniu umiejętności społecznych malucha? Szukasz mądrych zabawek, które zachęcają dzieci do mówienia, śpiewania czy liczenia? Takich, które szybko się nie znudzą i gwarantują frajdę z nauki? Mamy idealną propozycję.

Pod choinkę, na urodziny, bez okazji. Zabawki Linkimals to znakomita propozycja dla dzieci, które właśnie kończą roczek, ale także dla starszych maluchów. Wśród interaktywnych zwierzaków znajdziesz takie, które spełnią rolę pluszaka czy pomogą powiedzieć pierwsze słowa, ale także przybliżą alfabet, kolory, nazwy dni tygodnia i miesięcy, ciekawostki przyrodnicze, a nawet instrumenty muzyczne.

Ostatnio do  kolorowej rodziny LINKIMALS dołączyły trzy nowe zwierzątka: Sowa, Wieloryb i Niedźwiedź Polarny. Zostały stworzone z myślą o ruszających na podbój świata fanach interaktywnych zabawek (wiek: 18 m +).

1. Sowa – mądra głowa

Interaktywna Sowa śpiewa ponad 90 piosenek edukacyjnych, ma wbudowane różnorodne melodyjki a do tego wszystkiego jeszcze mówi. Sowa to przecież mądra głowa, więc przybliży dziecku cyferki, literki, dni tygodnia, nazwy miesięcy czy opisy pogody. Zwraca się do malucha pełnymi zdaniami, co wpływa pozytywnie na rozwój jego mowy.

Mądry ptak zadba też o emocje malca. Wytłumaczy, jak je nazywać i podpowie, jak sobie z nimi radzić „Czasami jestem smutna i nie wiem dlaczego. Ale wystarczy, że komuś o tym  powiem i od razu jest mi lepiej" – mówi Sowa, a dziecko już wie, że w pokazywaniu swoich emocji nie ma nic złego a porozmawianie z przyjacielem może pozytywnie wpłynąć na samopoczucie.

Ucząc kolorów, Sowa wyświetla je w swoich wielkich, sowich oczach, które migoczą w rytm wszystkich odpowiedzi. Podświetlany dzióbek sprawia wrażenie ruchomego, gdy Sowa zaprasza dziecko do wspólnej zabawy.

Interaktywna Sowa Linkimals pomaga poznać liczby czy literki, ale zachęca też do tańca i kołysania się na boki wraz z nią. Motywuje to dziecko do aktywności fizycznej, niezwykle ważnej na każdym etapie rozwoju.

materiał promocyjny

2. Wieloryb i unikalna klawiatura

Interaktywny Wieloryb, dzięki swojej kolorowej klawiaturze, sprawi, że dziecko rozpocznie naukę cyferek z przyjemnością. Przyciski od 1 do 20 ujawniają nazwy liczb, które utrwalane są w rytmie wesołych piosenek.

Aby maluch miał jeszcze lepszą zabawę, może zagrać w edukacyjną grę - poszukiwanie konkretnych numerów na grzbiecie Wieloryba. Reagując na polecenia (np. „Naciśnij cyfrę przed cyfrą 5"), malec ćwiczy umiejętność logicznego myślenia. To na pewno się przyda. Zostanie nagrodzone teraz, jak i w przyszłości. Interaktywny Wieloryb na bieżąco chwali maluchy za prawidłowo wykonane zadania, co sprawia im ogromną przyjemność. Dzieci zyskują umiejętności pomocne choćby w szkole, w tym zdolność czytania ze zrozumieniem.

materiał promocyjny

3. Niedźwiedź polarny – nauczyciel kształtów i kolorów

Na grzbiecie Niedźwiedzia polarnego znajdują się kolorowe klocki, które trzeba dopasować do odpowiednich otworów. To zadanie rozwija motorykę i zwinność małych rączek. Dzięki temu w przyszłości malec będzie sobie lepiej radził z rysowaniem i pisaniem.

Po wyjęciu konkretnego klocka z otworu, Niedźwiedź mówi, jaki jest jego kształt, a dziecko ma okazję zapamiętać, jak się nazywa. Zabawka zachęca też do wspólnego odszukiwania kształtów i barw. Przykładowo, Niedźwiedź prosi: „Pomarańczowy trójkąt – możesz go dla mnie znaleźć?". Gdy dziecku uda się wykonać zadanie, otrzymuje pochwałę.

Podczas zabawy świecące oczy Niedźwiedzia zmieniają kolory. Dodatkowo, naciskając klocki, można aktywować inne funkcje zabawki, choćby odtwarzanie wesołych, edukacyjnych piosenek.

materiał promocyjny

13 wspaniałych

Rodzina LINKIMALS od FISHER-PRICE liczy sobie już 13 interaktywnych zwierząt. W kolekcji znajdują się:

1. SOWA,

2. WIELORYB,

3. NIEDŹWIEDŹ POLARNY,

4. LENIWIEC,

5. PINGWIN,

6. KOALA,

7. PANDA,

8. LAMA,

9. ŁOŚ,

10. ŻÓŁW,

11. BÓBR,

12. WYDRA,

13. JEŻ.

Każda zabawka ma wyjątkowe funkcje i w rytmie wesołej zabawy rozwija w dziecku nowe umiejętności. Warto pomyśleć o wyjątkowej kolekcji, bo najlepsza zabawa jest wtedy, kiedy zwierzątka są razem i mogą wspólnie śpiewać ulubioną piosenkę: „Jak się masz? Czy pobawić się chcesz?".

Mogą też razem z dzieckiem liczyć, uczyć się kolorów czy alfabetu. Pokazują, że w grupie jest siła. Zwierzątka reagują na siebie, odpowiadając sobie nawzajem na pytania. Z taką paczką przyjaciół zawsze będzie wesoło. W końcu im nas więcej, tym lepsza zabawa!

Zabawki Fisher-Price znajdziesz w sklepach stacjonarnych Smyk lub na www.smyk.com

Więcej o:
Copyright © Agora SA