1. I trymestr ciąży

    1. 1
    2. 2
    3. 3
    4. 4
    5. 5
    6. 6
    7. 7
    8. 8
    9. 9
    10. 10
    11. 11
    12. 12
    13. 13
    14. 14
  2. II trymestr ciąży

    1. 15
    2. 16
    3. 17
    4. 18
    5. 19
    6. 20
    7. 21
    8. 22
    9. 23
    10. 24
    11. 25
    12. 26
    13. 27
  3. III trymestr ciąży

    1. 28
    2. 29
    3. 30
    4. 31
    5. 32
    6. 33
    7. 34
    8. 35
    9. 36
    10. 37
    11. 38
    12. 39
    13. 40
  4. I rok życia

    1. 1
    2. 2
    3. 3
    4. 4
    5. 5
    6. 6
    7. 7
    8. 8
    9. 9
    10. 10
    11. 11
    12. 12
    13. 13
    14. 14
    15. 15
    16. 16
    17. 17
    18. 18
    19. 19
    20. 20
    21. 21
    22. 22
    23. 23
    24. 24
    25. 25
    26. 26
    27. 27
    28. 28
    29. 29
    30. 30
    31. 31
    32. 32
    33. 33
    34. 34
    35. 35
    36. 36
    37. 37
    38. 38
    39. 39
    40. 40
    41. 41
    42. 42
    43. 43
    44. 44
    45. 45
    46. 46
    47. 47
    48. 48
    49. 49
    50. 50
    51. 51
    52. 52

Podaj: planowaną datę porodu lub datę urodzin dziecka

"Ubrania od Serca". Rekordowa liczba voucherów trafi do domów dziecka

W ramach 3. edycji programu "Ubrania od Serca", ufundowanych zostanie ponad 2500 bonów na zakup odzieży dla dzieci z domów dziecka. Wszystko to dzięki hojności Polaków.

Kampania "Ubrania od serca"

Program "Ubrania od serca", realizowany przez markę Vizir oraz Towarzystwo Nasz Dom w ramach funduszu Korczaka, wspiera domy dziecka, by dzieci tam mieszkające mogły uczyć się samodzielnego wyboru i podejmowania decyzji, a także by przez dobór wymarzonego stroju czuły się akceptowane i nabierały większej pewności siebie. Dzięki programowi dzieci otrzymują vouchery na zakup nowych wymarzonych ubrań, które same mogą wybrać w sklepie. Ten prosty gest to nie tylko nowe ubrania, ale także nauka ważnych umiejętności, która daje dzieciom lepszy start w przyszłość. Wygląd bez względu na wiek, jest jednym z elementów pokazujących, jakie mamy np. samopoczucie. Dzięki niemu wyrażamy siebie i pokazujemy swoją osobowość. Często warunkuje też, jak odbierają czy oceniają nas inni. Dlatego tak ważne jest, aby każdy czuł się dobrze w tym, co ma na sobie. W szczególności u dzieci pozornie proste rzeczy, jak samodzielny zakup bluzki lub spodni, mogą decydująco podwyższyć ich samoocenę.

Jak ważna jest inicjatywa programu "Ubrania od serca" można zaobserwować już od pierwszej edycji. Wówczas wpłynęło 1787 zgłoszeń z 117 placówek opiekuńczo-wychowawczych z całej Polski. Program pokazał, że dzieci same chcą podejmować decyzje dotyczące wyboru ubrań, wybierać takie, jakie im się podobają, nosić je w ulubionych kolorach i odpowiednich rozmiarach. Wyniki 1. i 2. edycji programu „Ubrania od Serca” potwierdziły, że marka Vizir wraz z Polakami o dobrych sercach spełniają marzenia dzieci i młodzieży. Po dwóch pierwszych edycjach ponad 2700 dzieci, które z różnych przyczyn nie mogą wychowywać się pod opieką własnych rodziców, otrzymało bony na ubrania.

3. edycja programu "Ubrania od Serca"

Niedawno zakończyła się 3. edycja programu "Ubrania od Serca". Akcja sprzedażowa trwała od 1 marca do 31 maja br. W ramach 3. edycji programu ufundowanych zostanie aż 2552 bonów na zakup odzieży dla dzieci z domów dziecka. Jest to rekordowy rok zarówno ze względu na ilość ufundowanych voucherów, ale także liczbę zgłoszeń. Ponad 2100 dzieci z domów dziecka zgłosiło chęć udziału w programie. Wyniki tegorocznej edycji przeszły najśmielsze oczekiwania, dlatego Towarzystwo Nasz Dom będzie organizowało dodatkowy nabór wniosków, aby wszystkie vouchery trafiły w ręce dzieci. Środki zostały zebrane dzięki zaangażowaniu konsumentów. Do kampanii mógł dołączyć każdy, kupując wybrane produkty Vizir na terenie całej Polski.

Cieszymy się, że możemy realizować już 3. edycję programu „Ubrania od serca”. To naprawdę duże wsparcie dla placówek i ich podopiecznych. Ten z pozoru mały gest pozwala dzieciom, nie tylko nabyć ubrania, ale także samodzielnie podjąć decyzję i poprzez wybór stroju wyrazić siebie. Placówki są finansowane przez samorządy co niestety często ogranicza realizację potrzeb poszczególnych dzieci, dlatego pomoc skierowana bezpośrednio do każdego dziecka jest bardzo doceniana. Program "Ubrania od serca" cieszy się dużym zainteresowaniem, o czym świadczą tysiące zgłoszeń, które spływają do nas co roku

-mówi Elżbieta Prządka, koordynator ds. współpracy z partnerami zewnętrznymi Towarzystwa Nasz Dom.

Kupując produkty Vizir - pomagasz

Pragniemy dotrzeć do szerokiego grona odbiorców, aby pokazać potrzeby dzieci i młodzieży, która idzie przez życie trudniejszą drogą. Wierzymy, że nowe ubrania mogą podnieść ich samoocenę i pewność siebie. Ponadto dzieci mają okazję do samodzielnego podjęcia decyzji, co jest kluczową umiejętnością w dorosłym życiu i już od najmłodszych lat powinny się tego uczyć. To zachęciło nas do stworzenia programu „Ubrania od serca”. Jako producent środków do prania marki Vizir dbamy nie tylko o czyste ubrania, ale również chcemy przyczyniać się do szczęśliwszego dzieciństwa każdego dziecka. Wyniki tegorocznej edycji przekroczyły nasze marzenia i wraz z Polakami, którzy wybrali nasze produkty, udało nam się osiągać kolejny rekord. Dziękujemy

- wyjaśnia Mariola Mirek, Manager ds. Komunikacji w Procter & Gamble Polska.

Bardzo dziękujemy wszystkim Polakom za udział w programie i przyczynienie się do jego sukcesu pomimo trudnego okresu spowodowanego pandemią.

VizirVizir Materiał partnera

VizirVizir Materiał Partnera

VizirVizir Materiał Partnera

Więcej o: