Nascar Racing 2002

Amerykanie mają specyficzny sport samochodowy. W Europie tory wyścigowe są kręte i płaskie. W Stanach tory są owalne i ukształtowane tak, że samochody na zakręcie jadą niemal prostopadle do powierzchni ziemi.

Nascar Racing 2002

Amerykanie mają specyficzny sport samochodowy. W Europie tory wyścigowe są kręte i płaskie. W Stanach tory są owalne i ukształtowane tak, że samochody na zakręcie jadą niemal prostopadle do powierzchni ziemi.

W takim samochodzie nie obowiązują normalne reguły kierowania. Nogę od gazu trzeba mieć jak piórko, bo potężny silnik w mgnieniu oka zetrze nam gumy do samych felg. Nogę od hamulca w zasadzie też - przy prędkości 300 km/h bardzo łatwo wpaść w poślizg, a tarcze hamulcowe rozgrzewają się w mgnieniu oka do białości. Kierownica nie służy właściwie do kierowania. No może przy małych prędkościach, rzędu 120 km/h. Potem w zasadzie lepiej jej nie ruszać - trzeba trzymać prosto. Jeśli chcemy wyjechać na zewnętrzną toru - dodajemy gazu, jeśli chcemy pojechać bliżej środka - delikatnie hamujemy.

Wszystkie te zasady rządzące kierowaniem takim monstrum poznajemy w specjalnym filmie instruktażowym na początku. Bez tego nici z zabawy, podobnie jak to ma miejsce w przypadku dobrego symulatora lotu. Bo Nascar Racing to symulator samochodu wyścigowego. Fani bezmyślnego deptania gazu nie będą z niego mieli pociechy. Fani formuły NASCAR oczywiście będą się dobrze bawili. A pozostali? Cóż, to zależy od tego, jak bardzo lubią symulatory. W każdym razie przynajmniej trasę łatwo zapamiętać.

Nascar Racing 2002

Producent Sierra

Dystrybutor Play-it

Wymagania: Windows, CD ROM 8x, Pentium II 450, 64 MB RAM, karta 3D 16 MB.

Cena: 99 zł

Copyright © Agora SA