1. I trymestr ciąży

    1. 1
    2. 2
    3. 3
    4. 4
    5. 5
    6. 6
    7. 7
    8. 8
    9. 9
    10. 10
    11. 11
    12. 12
    13. 13
    14. 14
  2. II trymestr ciąży

    1. 15
    2. 16
    3. 17
    4. 18
    5. 19
    6. 20
    7. 21
    8. 22
    9. 23
    10. 24
    11. 25
    12. 26
    13. 27
  3. III trymestr ciąży

    1. 28
    2. 29
    3. 30
    4. 31
    5. 32
    6. 33
    7. 34
    8. 35
    9. 36
    10. 37
    11. 38
    12. 39
    13. 40
  4. I rok życia

    1. 1
    2. 2
    3. 3
    4. 4
    5. 5
    6. 6
    7. 7
    8. 8
    9. 9
    10. 10
    11. 11
    12. 12
    13. 13
    14. 14
    15. 15
    16. 16
    17. 17
    18. 18
    19. 19
    20. 20
    21. 21
    22. 22
    23. 23
    24. 24
    25. 25
    26. 26
    27. 27
    28. 28
    29. 29
    30. 30
    31. 31
    32. 32
    33. 33
    34. 34
    35. 35
    36. 36
    37. 37
    38. 38
    39. 39
    40. 40
    41. 41
    42. 42
    43. 43
    44. 44
    45. 45
    46. 46
    47. 47
    48. 48
    49. 49
    50. 50
    51. 51
    52. 52

Podaj: planowaną datę porodu lub datę urodzin dziecka

Rusza 7. edycja konkursu Piórko. Co zrobić, żeby wygrać?

Ruszył nabór tekstów do siódmej edycji konkursu Piórko, organizowanego przez Biedronkę. Od 2015 roku zwycięzcy w kategoriach: Tekst i Ilustracje otrzymują po 100 tys. zł nagrody każdy, a stworzona przez nich książka trafia do sprzedaży we wszystkich sklepach sieci. Co zrobić, żeby wygrać konkurs?

Organizowane przez Biedronkę Piórko to największy konkurs na książkę dla dzieci w kraju. Dotychczasowe sześć edycji Piórka oznacza 6 wydanych książek, które trafiły do ok. 320 tys. polskich domów. W samym tylko 2020 roku Biedronka sprzedała ponad 74 tys. książek z serii Piórko. Do konkursu zgłoszono łącznie w tych latach 22 tys. prac. W zeszłorocznej akcji wzięło udział około 4800 osób. Wrażenie może robić też wydana do tej pory przez Biedronkę kwota na nagrody. Łącznie jest to 1,2 mln zł.

Piórko - od 11 lutego można nadsyłać prace konkursowe 

Szansa na wygraną pojawia się ponownie. Nabór opowiadań do Piórka rozpoczyna się 11 lutego i zakończy 22 marca br. Zadaniem jest nadesłanie opowiadania dla dzieci w wieku 4-10 lat. Są jednak dwa ważne warunki, które spełniać musi każdy uczestnik. Pierwszy: musi być debiutantem. Drugi: nadesłane opowiadanie musi chwytać za serca i dzieci, i oceniających prace jurorów. To osoby ze świata literatury, sztuki, mediów i filmu. W tym roku do kapituły jury w kategorii Tekst dołączył nowy juror, Wiktor Zborowski, znany polski aktor filmowy, teatralny i dubbingowy.  

Poza nim skład jury Piórka 2021 nie zmieni się i znajdą się w nim: prezes zarządu Grupy CzasDzieci.pl Agnieszka Karp-Szymańska, dziennikarz i publicysta Jarosław Gugała, autorka książek dla dzieci i młodzieży Renata Piątkowska, autor powieści, opowiadań i wierszy Rafał Witek i wieloletni dziennikarz, a obecnie dyrektor ds. komunikacji sieci Biedronka Arkadiusz Mierzwa.

Piórko ma już swoją renomę, a my w sieci Biedronka mamy kolejne pomysły na to, jak dalej rozwijać ten konkurs. Wiele zależy od tego zwycięskiego tekstu, którego właśnie zaczynamy szukać. To idealna okazja, żeby wyjąć z szuflady gotową opowieść albo wreszcie siąść do pisania książki dla dzieci, którą od wielu lat miało się już w głowie. Jako sieć zadbamy już o to, żeby ta opowieść trafiła do setek tysięcy polskich domów

- twierdzi Arkadiusz Mierzwa, dyrektor ds. komunikacji sieci Biedronka i juror Piórka.

 

Zeszłoroczną edycję Piórka w kategorii Tekst wygrała Agnieszka Syczyło, za ciepłą opowieść pod tytułem „O Malwinie i tajemnicy dziadka piwnicy”. To historia dziewczynki, która poznając życiorys swego dziadka, odkrywa radość z pomagania innym. Zilustrowała ją Magdalena Starowicz. Obie panie otrzymały czeki na 100 tys. zł, a okładka książki trafiła na mural na warszawskim Powiślu. Mural niezwykły, bo wykonany za pomocą farb oczyszczających powietrze ze smogu.

Szczegóły konkursu i regulamin Piórka znajdują się na stronie piorko.biedronka.pl.

Szczegóły konkursu i regulamin Piórka znajdują się na stronie piorko.biedronka.plKsiążki gratis w Biedronce 

Piórko to przykład na to, jak Biedronka wspiera czytelnictwo w Polsce, ale nie jedyny. Sieć co roku sprzedaje średnio ok.12 mln egzemplarzy książek, także za sprawą ogromnych promocji. Takich jak najnowsza, obowiązująca od 11 do 13 lutego br. akcja „2+1”. Oznacza ona, że przy zakupie dwóch książek w sklepach sieci, trzecia, najtańsza książka jest gratis.