Studenci ASP zapraszają najmłodszych do krainy snów - nowa kolekcja tekstyliów w Biedronce
Dzięki tekstyliom z kolorowymi nadrukami, sypialnia dziecka może zmienić się w
piękną krainę snów. Wśród proponowanych produktów znalazły się piżamy z miękkiej
i przyjemnej dla skóry dziecka bawełny w kilku wzorach dla dziewczynek i chłopców
(19,99 zł/szt.), pościel (59,90 zł/komplet: 160x200 cm, poszewka na poduszkę 70x80 cm), prześcieradła dziecięce (24,99 zł/szt.), koce polarowe (19,99 zł/szt.) i dekoracyjne poduszki 40x40 cm (12,99 zł/szt.). Wzory nadruków zostały wykorzystane także na rajstopach dziecięcych (9,99 zł/szt.), skarpetkach (9,99 zł/3-pak), kapciach (14,99 zł/szt.) oraz naklejkach dekoracyjnych (7,99 zł/szt.), stanowiących ciekawy pomysł na ozdobę dziecięcej sypialni.
- W tej edycji konkursu postanowiliśmy skupić się na naszych najmłodszych klientach
i zadbać o to, aby spało im się wygodnie i w pięknym otoczeniu. Dzięki współpracy z ASP powstały ciekawe, oryginalne wzory. Liczymy, że spodobają się one zarówno
dzieciom, jak i ich rodzicom – mówi Małgorzata Sosnowska, dyrektor kategorii w
dziale zakupów w Jeronimo Martins Polska.
- Wzory pościeli dla dzieci są zazwyczaj mało zróżnicowane, często pojawiają się
motywy znane z filmów czy bajek. Próba odejścia od tego typu wzornictwa to
interesujący pomysł, a dla uczestników konkursu ciekawe wyzwanie. Bardzo się
cieszę, że mój projekt wygrał. Sama chciałabym mieć taką pościel – powiedziała
Martyna Juchniewicz, laureatka I miejsca konkursu, studentka II roku Wydziału
Tkaniny i Ubioru łódzkiej ASP.
Współpraca z łódzką ASP
Konkurs „Młodzi projektanci dla Biedronki“, organizowany przez sieć sklepów Biedronka przy wsparciu merytorycznym Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi, prowadzony jest od 2013 roku. Jego celem jest wsparcie młodych, uzdolnionych projektantów w rozwoju ich kariery zawodowej. Studenci mają okazję skonfrontować swoje pomysły z potrzebami rynku, a sieć sklepów Biedronka wzbogacić ofertę o atrakcyjny produkt zaprojektowany przez młodych twórców.
W poprzednich edycjach konkursu studenci Katedry Ubioru przygotowali sukienki i tuniki sylwestrowe (2013), bluzki wieczorowe (2014), bluzki i t-shirty (2015) oraz sukienki i tuniki wieczorowe (2016). Sprzedano ich w sumie blisko 70 tys. sztuk. Oferta dostępna będzie od 18 do 31 stycznia br. lub do wyczerpania zapasów.
-
Szkoły zamknięte do końca roku szkolnego? Rodzice: To może wyrządzić dzieciom krzywdę
-
Kiedy zaczynają się wakacje? MEN: Dzisiaj trudno powiedzieć, jaką będziemy mieli sytuację w czerwcu w lipcu czy sierpniu
-
Mama 22 dzieci była w ciąży bez przerwy przez ponad 16 lat. "Najkrótszy poród trwał 45 minut"
-
Emerytury stażowe nowości. "Solidarność" chce wprowadzić jeszcze jeden dodatkowy warunek
-
Kiedy wrócimy do szkoły? Minister Czarnek: Martwimy się o to, czy nie będziemy musieli zamykać szkół dla klas 1-3
- Złudzenie optyczne, czyli jak mózg potrafi nas oszukać
- Alergia na roztocza - jakie są objawy i co można zrobić? Czy można się odczulić?
- Mama uczy córkę, że dziewictwo nie istnieje. Wideo obejrzało ponad 2 miliony ludzi. Ma w tym ważny powód
- "Sklepy cynamonowe" Brunona Schulza - szczegółowe streszczenie lektury i główne motywy
- Pierwsza komunia święta 2021 pod znakiem zapytania. "Dla bezpieczeństwa należałoby je przesunąć"