Studenci ASP zapraszają najmłodszych do krainy snów - nowa kolekcja tekstyliów w Biedronce

Kolorowa pościel, prześcieradła, koce, dekoracyjne poduszki marki Smukee i piżamy dziecięce marki Bugs & Hugs weszły w skład nowej kolekcji, przygotowanej przez sieć Biedronka we współpracy ze studentami Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi. Zaprojektowali oni, w ramach piątej już edycji konkursu "Młodzi projektanci dla Biedronki", bajkowe grafiki, które ozdobiły tekstylia do dziecięcej sypialni. Oferta dostępna będzie w wybranych sklepach Biedronka od czwartku 18 stycznia.

Dzięki tekstyliom z kolorowymi nadrukami, sypialnia dziecka może zmienić się w
piękną krainę snów. Wśród proponowanych produktów znalazły się piżamy z miękkiej
i przyjemnej dla skóry dziecka bawełny w kilku wzorach dla dziewczynek i chłopców
(19,99 zł/szt.), pościel (59,90 zł/komplet: 160x200 cm, poszewka na poduszkę 70x80 cm), prześcieradła dziecięce (24,99 zł/szt.), koce polarowe (19,99 zł/szt.) i dekoracyjne poduszki 40x40 cm (12,99 zł/szt.). Wzory nadruków zostały wykorzystane także na rajstopach dziecięcych (9,99 zł/szt.), skarpetkach (9,99 zł/3-pak), kapciach (14,99 zł/szt.) oraz naklejkach dekoracyjnych (7,99 zł/szt.), stanowiących ciekawy pomysł na ozdobę dziecięcej sypialni.

- W tej edycji konkursu postanowiliśmy skupić się na naszych najmłodszych klientach
i zadbać o to, aby spało im się wygodnie i w pięknym otoczeniu. Dzięki współpracy z ASP powstały ciekawe, oryginalne wzory. Liczymy, że spodobają się one zarówno
dzieciom, jak i ich rodzicom – mówi Małgorzata Sosnowska, dyrektor kategorii w
dziale zakupów w Jeronimo Martins Polska.


- Wzory pościeli dla dzieci są zazwyczaj mało zróżnicowane, często pojawiają się
motywy znane z filmów czy bajek. Próba odejścia od tego typu wzornictwa to
interesujący pomysł, a dla uczestników konkursu ciekawe wyzwanie. Bardzo się
cieszę, że mój projekt wygrał. Sama chciałabym mieć taką pościel – powiedziała
Martyna Juchniewicz, laureatka I miejsca konkursu, studentka II roku Wydziału
Tkaniny i Ubioru łódzkiej ASP.


Współpraca z łódzką ASP
Konkurs „Młodzi projektanci dla Biedronki“, organizowany przez sieć sklepów Biedronka przy wsparciu merytorycznym Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi, prowadzony jest od 2013 roku. Jego celem jest wsparcie młodych, uzdolnionych projektantów w rozwoju ich kariery zawodowej. Studenci mają okazję skonfrontować swoje pomysły z potrzebami rynku, a sieć sklepów Biedronka wzbogacić ofertę o atrakcyjny produkt zaprojektowany przez młodych twórców.


W poprzednich edycjach konkursu studenci Katedry Ubioru przygotowali sukienki i tuniki sylwestrowe (2013), bluzki wieczorowe (2014), bluzki i t-shirty (2015) oraz sukienki i tuniki wieczorowe (2016). Sprzedano ich w sumie blisko 70 tys. sztuk. Oferta dostępna będzie od 18 do 31 stycznia br. lub do wyczerpania zapasów.