W tym roku Milka, będąca orędownikiem delikatności, oddaje w ręce swoich konsumentów wyjątkowy adwentowy kalendarz, który przypomina, że warto zatrzymać się na chwilę i podzielić delikatnością z najbliższymi, a odkryjemy prawdziwą magię oczekiwania na święta.
Oczekiwanie na Święta Bożego Narodzenia to czas wypełniony przygotowaniami. Porządkujemy nasze domy, szukamy najpiękniejszej choinki, stoimy w długich kolejkach, pośpiesznie kupując prezenty, szykujemy wypieki i do tego wszystkiego jeszcze bierzemy udział w przedświątecznych spotkaniach w pracy i z przyjaciółmi. Nadmiar obowiązków sprawia, że zamiast prawdziwej radości i ekscytacji przygotowaniom zaczyna towarzyszyć gorączkowy pośpiech i zdenerwowanie. Dlatego w tegorocznej kampanii Milka pragnie przypomnieć o tym, co najważniejsze, i o czym w ferworze przedświątecznych zmagań często zapominamy: o prawdziwej magii oczekiwania na święta, którą możemy odkryć w każdym najmniejszym przedświątecznym rytuale, jeśli tylko zrobimy to wspólnie z najbliższymi.
By w delikatny sposób zatrzymać nas i pozwolić delektować się tymi chwilami, specjalnie na tę okazję Milka przygotowała dla swoich konsumentów piękny adwentowy kalendarz. Zawiera on 24 okienka z niepowtarzalną czekoladową figurką w środku, przeznaczoną na każdy dzień przedświątecznego oczekiwania.
***
Mondelez Polska S.A.
Mondelez Polska sp. z o.o. jest wiodąca firmą branży spożywczej w Polsce, od 24 lat obecną na naszym rynku.
Bogata oferta firmy obejmuje znane marki kategorii przekąsek, takie jak: czekolady: Milka i Alpen Gold, wafelki Prince Polo, batony 3BIT, ciastka: Milka, OREO, belVita, Petitki, Lubisie, Delicje, San, Łakotki, krakersy TUC oraz cukierki Halls.
Mondelez Polska jest częścią rodziny firm Mondelez International, Inc. Pod zmienioną nazwą funkcjonuje w Polsce od 29 kwietnia 2013 r. Zatrudnia blisko 3300 pracowników i jest liderem na rynku czekolady i ciastek markowych w Polsce.