KOLEKCJA H&M KIDS INSPIROWANA WSPÓŁPRACĄ Z WWF

Tej jesieni, H&M i organizacja WWF połączyły siły, tworząc wspólnie kolekcję ubrań dziecięcych. Wspólnym celem H&M i WWF jest bardziej zrównoważona przyszłość dla ludzi i natury, a także inspirowanie ludzi na całym świecie do troski o naszą planetę.

Wszystkie ubrania wyprodukowane są z organicznej bawełny i posiadają nadruki przedstawiające zwierzęta zagrożone wyginięciem. Kolekcja będzie dostępna w sklepach H&M na całym świecie, a także online od 29 września. 10% zysku ze sprzedaży kolekcji wesprze działania WWF na rzecz zagrożonych gatunków. 

Nadruki na ubrankach przedstawiają zwierzęta takie jak tygrys, panda, pantera śnieżna, niedźwiedź polarny oraz morświn – gatunki, które stoją w obliczu wielu zagrożeń, w tym utraty siedlisk, zanieczyszczenia wód oraz negatywnego wpływu zmian klimatycznych. Kolekcja składa się głównie z wygodnych i uniwersalnych elementów z bawełny organicznej dla niemowląt i dzieci w wieku 1,5-14 lat. W kolekcji znajdziemy również swetry z długim rękawem, T-shirty, sukienki, rajstopy, spodnie i piżamy.

KOLEKCJA H&M KIDS INSPIROWANA WSPÓŁPRACĄ Z WWFKOLEKCJA H&M KIDS INSPIROWANA WSPÓŁPRACĄ Z WWF materiały prasowe

Ubrania zostały zaprojektowane w neutralnej palecie kolorów, takich jak beże, szarości, zgaszona biel z akcentami niebieskiego, aby podkreślić realistyczne portrety zagrożonych gatunków. Niektóre z ubrań posiadają również inspirujące napisy, m.in. "Roar for wildlife”, "Protect my habitat” czy "Let’s go wild”.

Celem kolekcji jest zainspirowanie klientów H&M do zadbania o naszą planetę, a także podkreślenie partnerstwa z WWF, które rozpoczęło się w 2013 roku, a obecnie zostało przedłużone o kolejnych 5 lat. H&M i WWF zajmują się również obszarami takimi jak zmiany klimatu i gospodarowanie zasobami wodnymi, a także strategicznym dialogiem pomiędzy H&M i przemysłem modowym w celu podejmowania wyzwań dotyczących zrównoważonego rozwoju.

_________________________________________________________________________

H & M Hennes & Mauritz AB (publ) was founded in Sweden in 1947 and is quoted on Nasdaq Stockholm. H&M’s business idea is to offer fashion and quality at the best price in a sustainable way. In addition to H&M, the group includes the brands & Other Stories, Cheap Monday, COS, Monki and Weekday as well as H&M Home. The H&M Group has more than 4,100 stores in 62 markets including franchise markets. In 2015, sales including VAT were SEK 210 billion and the number of employees is more than 148,000. For further information, visit hm.com.

Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.