Znajduje się w nich szczoteczka do zębów, pasta, zestaw bezcukrowych gum Orbit for Kids i instrukcja szczotkowania.
Cel projektu to budowa wśród uczniów szkół podstawowych świadomości, jak ważna jest pielęgnacja zębów oraz jak skutecznie dbać o higienę jamy ustnej. Program „Chroń Dziecięce Uśmiechy” powstał w odpowiedzi na duży problem społeczny, który stanowi w Polsce próchnica u dzieci. W ramach jego IV edycji około 9 000 dzieci w wieku 5-13 lat poddanych zostanie przeglądom dentystycznym w wybranych szkołach podstawowych na terenie 5 województw. Dodatkowo 100 000 uczniów weźmie udział w zajęciach edukacyjnych na temat prawidłowej higieny jamy ustnej.
Biedronka, świadoma swojego oddziaływania na otoczenie i wychodząca naprzeciw problemom społeczności lokalnych, od wielu lat stara się realizować działania edukacyjne skierowane zarówno do pracowników, jak i klientów. Jedną z wieloletnich kampanii w zakresie zdrowia i profilaktyki jest program „Razem zadbajmy o zdrowie”. Umożliwia on pracownikom poszerzanie wiedzy o profilaktyce zdrowotnej oraz skorzystanie ze specjalistycznych badań. Kampania informacyjna adresowana jest także do klientów sklepów Biedronka.
Jednocześnie sieć stawia na edukację już od najmłodszych lat. Służy temu m.in. program edukacyjny „Śniadanie daje moc”, propagujący wśród uczniów klas 0-3 szkół podstawowych zasady zdrowego odżywiania. Do jego 5. edycji w roku szkolnym 2015/16 zgłosiło się 7400 szkół, a 185 tys. uczniów świętowało Dzień Śniadanie Daje Moc, obchodzony 8 listopada. Kolejny projekt to warsztaty kulinarno-edukacyjne „Zielona Kraina” dla uczniów klas czwartych szkół podstawowych i ich nauczycieli, mające na celu kształtowanie odpowiednich nawyków żywieniowych dzieci i młodzieży. W 1. edycji programu w 2016 r. w ponad 200 bezpłatnych warsztatach udział wzięło ponad 4 tys. uczniów i 200 nauczycieli.
****************************************************************************************************
Jeronimo Martins Polska S.A. jest właścicielem Biedronki - największej sieci detalicznej w Polsce, mającej ponad 2690 sklepów w ponad tysiącu miejscowości. Filarami strategii firmy są starannie wyselekcjonowane produkty najwyższej jakości, oferowane
w codziennie niskich cenach. Sieć Biedronka, obecna na polskim rynku od ponad 20 lat, współpracuje z ponad pięciuset polskimi partnerami handlowymi. Jeronimo Martins w Polsce zatrudnia ponad 55 tys. pracowników. Od 1995 r. Grupa Jeronimo Martins zainwestowała w Polsce ponad 11 mld zł. Jeronimo Martins Polska S.A. jest 2. co do wielkości polską firmą, a Biedronka 2. najcenniejszą polską marką według dziennika „Rzeczpospolita”. Spółka jest partnerem strategicznym Forum Odpowiedzialnego Biznesu.