100 dni przed Zimowymi Igrzyskami Olimpijskimi 2014 w Soczi, Procter & Gamble inauguruje kolejną odsłonę kampanii "Dziękuję Ci, Mamo"

Poprzez swoją kampanię P&G pragnie podziękować wspaniałym mamom z całego świata.

Procter & Gamble, globalny partner Międzynarodowego Komitetu Olimpijskiego, dziękuje mamom za ich czułe wsparcie, pasję oraz oddanie włożone w wychowywanie najlepszych sportowców na świecie. Producent takich marek jak Pampers , Vizir , Gillette i Lenor , inauguruje drugą odsłonę kampanii "Dziękuję Ci, Mamo", najważniejszego programu w historii koncernu. Skierowany jest on do mam Olimpijczyków, ale i wszystkich mam na całym świecie. U podstaw kampanii leży bowiem założenie, że za medalem każdego Olimpijczyka, jak i za sukcesem każdego dziecka, stoi jego mama.

"Od marki Pampers po Vizir i Lenor , nasze produkty zostały stworzone po to, by służyć mamom i ich rodzinom." - mówi Marc Pritchard, P&G Global Brand Building Officer. "P&G patrzy na sponsoring Igrzysk w szczególny sposób. Nasze marki są widoczne nie tylko na mecie, ale towarzyszą sportowcom w codziennym wysiłku, który doprowadził ich na Igrzyska, przygodzie, która rozpoczęła się już w dzieciństwie z czułą pomocą mamy".

Do udziału w kampanii firma P&G zaprosiła sportowców, którzy zdecydowali się podzielić ze światem historią swoich wspaniałych mam. W kampanii Olay weźmie udział Amerykanka Lindsey Vonn (mistrzyni olimpijska w narciarstwie alpejskim z USA), markę Gillette będzie reprezentował Felix Neureuther (Niemcy) oraz Sven Kramer (Holandia), a Pantene - Elena Ilinykh z Rosji.

W Polsce tegoroczną kampanię wspierać będą: utalentowana narciarka biegowa - Paulina Maciuszek, łyżwiarka szybka, brązowa medalistka Zimowych Igrzysk Olimpijskich Vancouver 2010 - Katarzyna Bachleda-Curuś, a także skoczek narciarski - Maciej Kot.

Katarzyna Bachleda-Curuś komentuje: "Niezwykle cieszę się z udziału w kampanii P&G "Dziękuję Ci, Mamo". Znalazłam się w gronie wybitnych sportowców z całego świata, wspieranych przez P&G, jedną z najbardziej renomowanych marek."

Maciej Kot dodaje: "Udział w kampanii jest dla mnie wyjątkowo ważny. Chciałbym podziękować swojej mamie za jej pomoc i wsparcie, które okazuje mi każdego dnia. Tak naprawdę tu nie chodzi tylko o mamy sportowców. Każda mama zasługuje na to, by docenić jej oddanie i wysiłek. Razem z P&G, mamy szansę to zrobić."

Seria filmów "Wychować Olimpijczyka" to wyraz uznania P&G dla mam z całego świata. Klipy ukazują wzruszające historie najlepszych sportowców, widziane oczami ich mam. Jedną z bohaterek jest Polka, Paulina Maciuszek, która występuje w filmie razem ze swoją mamą, Michaliną. Ukazana w nim historia dowodzi, jak ważne w realizacji własnych marzeń jest wsparcie ze strony mamy.

"Nigdy nie byłabym tu, gdzie jestem, gdyby nie moja mama." - podkreśla Paulina Maciuszek. "Jestem dumna, że nasza historia została ukazana w kampanii. Traktuję to jak swego rodzaju hołd dla mojej mamy, za wszystko to, co robi dla mnie każdego dnia."

Seria "Wychować Olimpijczyka" obejmuje 28 filmów. Każdy z nich opowiada inną, niepowtarzalną historię, ale wszystkie ukazują tą samą bezwarunkową, matczyną miłość i oddanie. "Znalezienie się wśród mam Olimpijczyków z całego świata jest dla mnie niezwykle inspirujące." - stwierdza Michalina Maciuszek, mama Pauliny. "Jestem głęboko przekonana, że bez względu na trudy macierzyństwa, nie ma większej radości niż podziwianie rozwoju i sukcesów własnego dziecka". Film z udziałem Pauliny i Michaliny dostępny jest tutaj: https://www.youtube.com/ProcterGamble.

Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.