"Hymn Świeżaków" wśród 10 największych hitów YouTube'a. Ma ponad 17 mln wyświetleń, ale do lidera i tak mu daleko

4-minutowe wideo, w którym maskotki z oferty promocyjnej Biedronki śpiewają o zasadach zdrowego żywienia, okazało się jednym z największych hitów 2017 roku. Na YouTubie obejrzało je już ponad 17 mln osób.

Co roku w grudniu serwis YouTube publikuje zestawienie filmików, które w ciągu minionych 12 miesięcy zdobyły największą popularność. W 2017 Polacy najchętniej oglądali klip Sławomira "Miłość w Zakopanem" (ponad 56 mln odsłon), ale to siódma pozycja na liście wzbudziła najwięcej emocji.

To "Hymn Świeżaków" zrealizowany dla sieci marketów Biedronka. Animacja, w której maskotki z akcji promocyjnej "Gang Świeżaków II" śpiewają o zasadach zdrowego żywienia, jest jedynym filmikiem w zestawieniu zrealizowanym przez prywatną firmę.

 

- Podczas obu edycji akcji „Gang Świeżaków” ważne dla nas było to, żeby promować warzywa i owoce oraz zasady prawidłowego odżywiania. Wiedzieliśmy też, że nasze maskotki były często wykorzystywane w szkołach i przedszkolach podczas akcji edukacyjnych. Nie spodziewaliśmy się jednak, że nasz hymn zachęcający do spożywania warzyw i owoców uplasuje się wśród hitów mijającego roku – komentuje Arkadiusz Mierzwa, starszy menedżer ds. komunikacji korporacyjnej w Jeronimo Martins Polska S.A.

"Despacito" i "Ucho Prezesa"

"Hymn Świeżaków" obejrzało dotychczas ponad 17,5 mln osób. Oprócz niego, w zestawieniu znalazły się m.in. przeróbki wakacyjnego hitu "Despacito" i dwa odcinki serialu "Ucho Prezesa". 

Akcja "Gang Świeżaków" miała dwie odsłony, pierwszą w 2016, a drugą w 2017 roku. Żeby dostać maskotkę, należało zgromadzić odpowiednią liczbę naklejek otrzymywanych za zakupy w sklepach Biedronka. Promocja okazała się być tak popularna, że nie brakowało osób, które dla zdobycia zabawek posuwały się do przestępstw.

Zobacz też:

Nieznajoma kobieta zrugała ją w sklepie za zbyt obcisły strój. Jej odpowiedź? Bezbłędna i daje do myślenia

To był wasz horoskop na 2017 rok. Sprawdźcie, co wam się sprawdziło!

Więcej o:
Copyright © Agora SA