Kampania "Dziękuję Ci Mamo", czyli o sile i roli matki w życiu dziecka
Mama niejednego sukcesu
Ze względu na to, że właśnie siła matki napędza dzieci do realizacji kolejnych celów, jej rola jest szczególnie ważna, kiedy dziecko decyduje się zostać sportowcem. Właśnie poprzez swój wpływ na dziecko matka kształtuje jego charakter. Cierpliwa, wytrwała i silna mama jest wzorem i ostoją dla ciężko trenujących sportowców. Tak jak dla każdego z nas, tak i dla sportowców jest niezastąpionym oparciem w chwilach zwątpienia.
W trakcie nadchodzących letnich Igrzysk Olimpijskich w Rio de Janeiro uwaga całego świata będzie zwrócona na rywalizujących o olimpijskie laury sportowców. Z okazji Igrzysk Olimpijskich, których Procter & Gamble jest sponsorem, firma zorganizowała kampanię "Dziękuję Ci Mamo", poprzez którą stara się zwrócić uwagę na osoby stojące za sukcesami sportowców - ich mamy. One także muszą wykazać się ogromną siłą i charakterem, aby móc być wsparciem dla swoich dzieci. Dzięki ich zaangażowaniu i poświęceniu sportowcy mogą realizować swoje cele.
Materiały Partnera
Kampania "Dziękuję Ci Mamo" stawia w centrum uwagi mamy, ich siłę, a P&G (producent takich marek jak Ariel, Vizir, Pampers czy Pantene), wyraża im swoją wdzięczność poprzez dostarczanie jak najlepszych produktów.
Kampania o mamach i dla mam
W ramach kampanii P&G zachęca wszystkich (nie tylko olimpijczyków), do podziękowania swoim mamom za trud włożony w wychowanie. Przyjście dziecka na świat jest zawsze przełomowym momentem w życiu każdej kobiety. Pojawiają się nowe zadania, którym należy sprostać - oprócz wykonywania codziennych obowiązków. Każda mama musi znaleźć w sobie siłę, aby nie tylko stawić czoła tym wyzwaniom, ale też dać przykład swojemu dziecku. Właśnie za sprostanie wyzwaniu i stuprocentowe zaangażowanie powinniśmy wyrazić im wdzięczność.
Mama pomaga zdobywać szczyty
Kampania "Dziękuję Ci Mamo" prowadzona w ramach Igrzysk Olimpijskich w Rio jest kontynuacją projektu realizowanego od 2012 roku i Igrzysk Olimpijskich w Londynie. Jako światowy partner Międzynarodowego Komitetu Olimpijskiego firma Procter & Gamble już po raz trzeci podkreśla kluczową rolę mamy w drodze każdego sportowca na szczyt. W tym roku polskimi ambasadorami Kampanii są kolarka górska Maja Włoszczowska i pływak Radosław Kawęcki.
Materiały Partnera
Ideą projektu jest wiara w to, że za sukcesem każdego sportowca i każdego dziecka stoi silna, pełna poświęcenia i zaangażowania mama. Nie może jej więc zabraknąć podczas tak ważnych dla jej dziecka chwil, jakimi są Igrzyska Olimpijskie. A wszystko zaczyna się od biegania za kijem przyczepionym do roweru albo dopingowania podczas nauki pływania...
-
Nietrafione zabawki dla dziecka. "Z mężem wyjmowaliśmy je 20 godzin. To był koszmar"
-
Kasia Tusk pokazała zdjęcie z córką. "Dasz dziś chwilę popracować?"
-
Kiedy wypłata 13 emerytury 2021? Seniorzy już niedługo mogą liczyć na przypływ gotówki
-
Szkoły zamknięte do końca roku szkolnego? Rodzice: To może wyrządzić dzieciom krzywdę
-
Kiedy wrócimy do szkoły? Minister Czarnek: Martwimy się o to, czy nie będziemy musieli zamykać szkół dla klas 1-3
- Zęby mleczne - jak dbać i od kiedy leczyć mleczaki? [Fluoryzacja, lapisowanie, lakowanie]
- Niedziele handlowe 2021. Czy 28 lutego sklepy są otwarte?
- Trzy słowa, kategoria: film animowany. Rozpoznasz, o jaki tytuł pytamy?
- Płaskostopie - poznaj rodzaje i przyczyny deformacji, a także skuteczne ćwiczenia stóp
- Złudzenie optyczne, czyli jak mózg potrafi nas oszukać