1. I trymestr ciąży

    1. 1
    2. 2
    3. 3
    4. 4
    5. 5
    6. 6
    7. 7
    8. 8
    9. 9
    10. 10
    11. 11
    12. 12
    13. 13
    14. 14
  2. II trymestr ciąży

    1. 15
    2. 16
    3. 17
    4. 18
    5. 19
    6. 20
    7. 21
    8. 22
    9. 23
    10. 24
    11. 25
    12. 26
    13. 27
  3. III trymestr ciąży

    1. 28
    2. 29
    3. 30
    4. 31
    5. 32
    6. 33
    7. 34
    8. 35
    9. 36
    10. 37
    11. 38
    12. 39
    13. 40
  4. I rok życia

    1. 1
    2. 2
    3. 3
    4. 4
    5. 5
    6. 6
    7. 7
    8. 8
    9. 9
    10. 10
    11. 11
    12. 12
    13. 13
    14. 14
    15. 15
    16. 16
    17. 17
    18. 18
    19. 19
    20. 20
    21. 21
    22. 22
    23. 23
    24. 24
    25. 25
    26. 26
    27. 27
    28. 28
    29. 29
    30. 30
    31. 31
    32. 32
    33. 33
    34. 34
    35. 35
    36. 36
    37. 37
    38. 38
    39. 39
    40. 40
    41. 41
    42. 42
    43. 43
    44. 44
    45. 45
    46. 46
    47. 47
    48. 48
    49. 49
    50. 50
    51. 51
    52. 52

Podaj: planowaną datę porodu lub datę urodzin dziecka

Doom III

Studio id Software udostępniło dwa nowe kadry z chyba najbardziej oczekiwanej obecnie gry komputerowej "Doom III".
Gra, której premierę zapowiedziano na początek przyszłego roku, tworzona jest na nowoczesnym oprogramowaniu umożliwiającym m.in. dynamiczne zmiany oświetlenia. Będziemy mogli np. dostrzec cień bestii, zanim jeszcze wyłoni się zza rogu, jeśli tylko za jej plecami znajdzie się źródło światła - i to nie tylko umieszczona na stałe przez programistów pod sufitem świetlówka, ale nawet latarka kogoś, kto przypadkiem właśnie tam się pojawił. Efekty świetlne będą bowiem obliczane na bieżąco, z uwzględnieniem zasad optyki. Jaki to może dać wynik, widać wyraźnie na zdjęciach - proszę się przyjrzeć choćby cieniom na twarzach postaci.

Inną atrakcją "Dooma III" będzie zastosowanie zaawansowanej technologii "displacement bump mapping", pozwalającej na pokazywanie zróżnicowania faktury powierzchni - np. zmarszczek na twarzy lub chropowatości ściany. Oba ujęcia dają przedsmak tego, co zaoferuje nam kolejny przebój twórców "Wolfensteina 3-D" i "Quake'a".